Yhtään mansikkaa en ole ostanut pakastimeen.
Kommentit (17)
Meillä kukaan ei tykkää mansikoista joten turha niitä on ostaa.
Ostan yhden 5 kg:n laatikon ja se syödään suoraan (nyt 7 hlöä) mitään ei jää.
Jos talvella haluan mansikoita, ostan kaupan pakastealtaasta, tasan yhtä vetisiä kuin itse pakastetut.
Mä yleensä en osta yhtään mansikoita, kun niitä saa niin hyvin talvella kaupastakin ja ihan yhtä halvallakin. Mut nyt tuli joku kauhee himo saada muitakin kuin kokonaisia mansikoita pakkaseen ja laitan suurimman osan viipaleina pakkaseen, sit osa syödään ihan nyt tuoreeltaan ja sit osan vielä soseutan pakkasen.
..soseutat, viipaloit tms..
Siis kokonaisina pakkaseen!
Joo, tiedän tuon, mut jos haluaa viipaleita, niin kerropa, että miten viipaleet tehdään pakastamisen jälkeen? ;-)
Herkullisen kesänamin heittämistä tärviölle sellainen! Mansikat kuuluu syödä tuoreeltaan! Limaiset harmaat oksunmakuiset mansikat pakkosyötettynä pakastimesta ovat kauheinta ikinä.
Joo, tiedän tuon, mut jos haluaa viipaleita, niin kerropa, että miten viipaleet tehdään pakastamisen jälkeen? ;-)
pakastemarjoja. Käydään itse poimimassa mansikat, mustikat, vatut ja puolukat, niin tietä mistä ne on kerätty eikä tarvitse pelätä minkä taudin saa.
Ensivkolla ostan 5-10kg pakastettavaksi, nyt on syöty litratolkulla tuoreeltaan.
Mulla on paha tapa nautiskella iltaisin jotakin lasten mentyä nukkumaan ja nuo mansikat on parempia kuin vaikkapa suklaa...
Ostan mansikat ja ne syödään tuoreina heti.
Mulloin ostan mansikat kaupan pakastealtaasta tarvittaessa (erittäin harvoin).
ostanut. 500 gramman rasia maksaa yli 5 euroa. Aika reilusti saa hinta vielä tippua.
Huomenna olisi aikomus keittää hilloksi 10kg.
Meillä lapset rakastavat mansikoita. Syövät mielellään hieman kohmeisina "jääkarkkeina".
Laitoin puolet raakasoseeksi ja toisen puolen lohkoina.
Tuo määrä ei riitä jouluun saakka...
Siksi en osta, kun meillä ei juurikaan syödä mansikoita. Minä ja lapsi ollaan allergisia mansikoille.
Miehelle ostan silloin tällöin kaupasta tuoreena.
On sitten kotimasita tai tuontia.
Itselle tulee toisinaan ostettua vadelmia.
en pakasta, paitsi jos joku kerta emme jaksa syödä kaikkea.