Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko syönyt herkkuja kesällä?
09.07.2012 |
Jestas, miten sitä onkaan tullut syötyä makkaraa, mansikkakakkua, jäätelöä, grillikylkeä... Ja mökillä tulee aika helposti otettua saunakalja ja grillatessa samoin pari olutta tai siideriä. Karkkiakin syön enemmän kuin muuten, koska ei se tässä konkurssissa enää ole mitään - tai näin ainakin perustelen itselleni. Miten onkaan karannut käsistä tämä herkuttelu... Varmaan on painokin noussut aika monta kiloa. Kesäliikuntakin on jäänyt vähiin, jos ei mölkkyä ja saunasta järveen -juoksuja lasketa. Huoh. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa