Toinen nainen
Käykäähän lukemassa ja kommentoimassa uutta blogiani.
http://kuutar.blogaaja.fi/
Kommentit (8)
mä olen kanssa pitkään miettinnyt samasta aiheesta blogin kirjoittamista koska ei ole ketään kenelle voi avautua kun kakkosena oleminen ahdistaa, juu naimisissa olen ja niin on rakastettunikin, kaksi vuotta suhdetta takana, molemmilla lapsia
Joskus vain on tarpeen purkaa tunteitaan, tässä salatussa ja kielletyssä asiassa, joka kuitenkin on kaunista
Ihanan rohkeaa että uskallat kirjoittaa arasta asiasta, varmasti tulen seuraamaan blogiasi
avautua blogeihin elämänsä eriskummallisista tilanteista. Blogilistakin on täynnä teinityttöjen muotiblogeja. En muista nähneeni miehen kirjoittamaa blogia "minä, sonni" tms.
Ehkä se "minä, sonni" voisi olla ihan hyvä myös, mutta itse olen ollut monen varatun naisen "toinen mies", tosin yleensä vain pienen hetken kerrallaan. Ja sitten minulla tietysti jotain omia henk.koht. seksuaalisia mieltymyksiä myöskin, siitä oman blogini nimi:
Aloittajalle:
Upea aloitus! Linkitin jo omaan blogiini itseni vakioseuraajaksi.
avautua blogeihin elämänsä eriskummallisista tilanteista. Blogilistakin on täynnä teinityttöjen muotiblogeja. En muista nähneeni miehen kirjoittamaa blogia "minä, sonni" tms.
Ehkä se "minä, sonni" voisi olla ihan hyvä myös, mutta itse olen ollut monen varatun naisen "toinen mies", tosin yleensä vain pienen hetken kerrallaan. Ja sitten minulla tietysti jotain omia henk.koht. seksuaalisia mieltymyksiä myöskin, siitä oman blogini nimi:
Aloittajalle:
Upea aloitus! Linkitin jo omaan blogiini itseni vakioseuraajaksi.
Minäkin olen ollut toinen mies. Ja minulla on ollut toinen nainen. Ja myös minä olen tuntenut tarvetta kirjoittaa ja kertoa anonyymisti; järjestää ajatuksiani, etsiä oikeutusta ja pyytää lopulta apua sen seikan hyväksymiseen, ettei sitä oikeutusta lopulta ole.
En silti halua yksinomaan tuomita näitä blogeja. Jos joku kokee niistä olevan itselleen hyötyä, niin ei minun ole syytä yrittää niitä väheksyä. Haluan kuitenkin sanoa, että lopulta vain avoimesti, omalla nimellä ja kasvotusten kuulijan kanssa puhtaaksi puhuttu suu on rehellisyyttä. En tarkoita tällä sitä, että oitis pitää painella puolisolleen tunnustamaan. Kyse on pikemminkin siitä, että vasta sitten on edes itselleen rehellinen, kun ei piiloudu nimettömyyden ja kasvottomuuden suojaan. Sen jälkeen alkaa ehkä olla kanttia pohtia selittelemättä, että mikä sinne vieraisiin sänkyihin vei.
Blogeja voi lukea kommentoida ja kirjoittaa omalla nimellä tai ilman. Seksin saralla asiat yleensä koetaan sen verran yksityisyyteen kuuluvina, että omalla nimellä ja kasvoilla kirjoittajia ei juurikaan taida olla.