Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruman ei kannata netistä seuraa etsiä :( ainakaan kuvallaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa, että herra ihan antaa ohjeistusta naisille, miten nettideiteissä kannattaa toimia ja millaisia miehiä suosia. Voisi ehkä tehdä hyvää keskittyä välillä johonkin ihan muuhun. Alkaa olla aika vanhan oloista tuubaa.

Vierailija
2/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä puhutaan täällä paljon, mutta en vielä tunne kovin hyvin. Haluaisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäön perusteella. Mutta tottakai on selvä, että jos ainoa asia, mitä ihminen toisesta näkee, on ulkonäkö, ne, jotka ovat erityisen hyvän näköisiä, ovat vahvemmilla kuin tavikset. (Noissa kuvissa mitään rumia ei ollutkaan.) Mutta ne, joiden vahvuuksia ovat hymy, hauskat jutut, lämmin suhtautuminen ihmisiin, älykkyys jne, pariutuvat tietysti todennäköisimmin harrastusten, opiskelujen ja työn parissa.

Vierailija
4/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai on selvä, että jos ainoa asia, mitä ihminen toisesta näkee, on ulkonäkö, ne, jotka ovat erityisen hyvän näköisiä, ovat vahvemmilla kuin tavikset. (Noissa kuvissa mitään rumia ei ollutkaan.) Mutta ne, joiden vahvuuksia ovat hymy, hauskat jutut, lämmin suhtautuminen ihmisiin, älykkyys jne, pariutuvat tietysti todennäköisimmin harrastusten, opiskelujen ja työn parissa.

Ihan turha kirjoitella mitään suhteellisuudentajuisia ja järkeviä vastauksia näihin palstan mustavalkoisiin ja kapeakatseisiin jorinoihin. Parempi vain ignoorata ja antaa epätoivoisten pitää luulonsa, tarkemmin ajateltuna ne nimittäin ansaitsevat sen.

Vierailija
5/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös naisille. Minä olen ollut jo 6 vuotta sinkku eron jälkeen eikä nettideiteistä ole seuraa löytynyt. Moni mies on suoraan sanonut että johtuu ulkonäöstäni, etten ole riittävän näyttävän näköinen tai että olen liian lyhyt ja paksu (161 cm, 60 kg).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän