Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo pampers kerho ihan huijausta? OV

Vierailija
09.07.2012 |

Ainakin joka kolmannesta paketista ilmoittaa että koodi ei ole voimassa, kuitit pitäisi säästää jokaissesta vaippapaketin ostosta jotta ne voi lähettää pampersille lahjaa tilatessa..

Jos keräät vaikka sitä sauvasekoitinta, 5000 pistettä, niin kuka oikeasti säästää kaikki kuitit jotka tuohon on tarvittu? Meillä menisi varmaan yli vuosi että saataisiin tuo määrä kasaan.

Tuntuu aika huijaukselta koko juttu ja homma on täynnä porsaanreikiä ettei lahjoja tarvisi jaella. Liberolla homma toimii paljon paremmin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähetin palautetta et koodit ei kelpaa ni ne olis kuulemma saanut lähettää sähköpostilla ja joku olisi sieltä rekisteröinyt ne. En kyllä viitsi alkaa säilyttää kuitteja, niissä kun on muitakin ostoksia kuin pelkät vaipat. ja joskus saadaan sukulaisilta vaippapaketteja tuliaisiksi, ni ei kehtaa pyydellä heiltäkään kuitteja!

Harmi että pampersin kerho ei toimi niin hyvin kuin libero, koska tykkään kuitenkin niiden vaipoista enemmän :/

Onko joku saanut sieltä jo itselleen jo jotain?

Vierailija
2/8 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin lähettää sillä sähköpostillakin ne kelpaamattomat koodit, eipä oo rekisteröintejä näkynyt ja oon niitä lähettänyt nyt varmaan 10 paketista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään juurikin sitä sauvasekotinta ja aion säilyttää kuitit (ei ne tilaa paljoa vie).

Kaikkia koodeja ei sivusto hyväksy, mutta oon kyselly asiaa palautteen kautta ja aina on tullu pisteet tilille, kun on kaikki tarpeelliset tiedot antanu paketista. Ja jos jotain on puuttunut, ovat pyytäneet.

Pari vkoa sitten tuli 900 pisteen arvokuponki, joka nopeuttaa pisteiden kokoon saamista huomattavasti.

Itse en löytänyt liberon lahjoista mitään sopivaa ja olihan se pisteiden keräys tosi hidasta siinäkin... en ehtinyt esikoisen (5v sitten) vaippa-aikana saada sitä 1000 pistettä täyteen et ois saanu jonkun mitä sillon oli siinä ainoo järkeenkäypä valinta... Kun taas pampersin lahjat paljon hyödyllisempiä ja käyttöä on vaippa-ajan jälkeenkin. Eiköhän sen eteen vähän voi nähdä vaivaakin - jos ei, voi aina mennä kauppaan ostamaan vastaavan tuotteen, pääse helpomalla ja on heti käytettävissä.

Vierailija
4/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko kukaan laskenut sitä, että jos ostaa edullisempia vaippoja esim. vuoden ajan, niin eikö erotuksella jo säästä yhden sauvasekoittimen hinnan? Parilla kympillä saa sauvasekoittimia, eli ei ole kallis investointi. Toki merkki sauvasekoitin maksaa enemmän, mutta a) onko tuo keräily juttu sellainen ja b) saisiko (tarjouksista) sellaisen edullisesti? kannattaa katsoa esim. vertaa.fi mikä tuotteen oikea hinta (usein näkee että ovh. hintana esim. 100€ ja nyt tarjous 80€ mutta saakin nettikaupoista norm. hintaan 70€, en puhu siis sauvasekoittimista nyt, vaain ihan esimerkin luontoisesti)

Vierailija
5/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannu niitä kuitteja säilyttää. Hankalaa toi pisteiden keräily. Nyt ostan vaipat halvemmalla Lidlistä.

Vierailija
6/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko kukaan laskenut sitä, että jos ostaa edullisempia vaippoja esim. vuoden ajan, niin eikö erotuksella jo säästä yhden sauvasekoittimen hinnan?)

ne olisi sopinut, kaikista muista tuli ihottumaan paitsi liberoista! valitettavasti...

Vierailija
7/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään kuittia en ole lähettänyt mihinkään, eikä niitä ole kukaan koskaan kysellyt, lahjat on pamperssilta tullut kyllä ja kaikki koodit on toiminut hyvin...

ainakin nykyään näyttää toimivan (2014)

Vierailija
8/8 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kertaakaan tarvinnut lähetellä kuitteja minnekään, silti joka kerta saanut sen lahjan jonka tilannut. minusta toimii aivan hyvin :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi