Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan kosto

Vierailija
09.07.2012 |

Tilastojen mukaan suurin osa salamaniskuun kuolleista on ateisteja.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haluaako sitä uskoa kostonhimoiseen jumalaan vai lempeään? Mä jälkimmäiseen. Miks pahoja asioita tapahtuu yleensä? Pikkuvauvojakin kuolee, onks se kosto jumalalta, kun ne ei ymmärtäny uskoa jumalaan ja käydä kirkossa? Vai kosto ateisti vanhemmille, kun ette usko, niin otan teidän lapsen pois? Haluuks itekään sellasta jumalaa, et herran pelossa vaan rukoukset ja stressi siitä, et elänkö nyt jumalan silmissä oikein?

Vierailija
2/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paljon hämmentävämpi on se tilasto, että kaikki kirkkoon kuuluvat, ennen vuotta 1901 syntyneet ovat kuolleet. Siis ihan kaikki. Aika pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntalaisten/Jehovien tietotoimistoko?

Onko linkkiä?

Keskiaikaisia uskomuksia, juuri noin uskottiin pimeellä keskiajalla. Ja lahkolaiset uskoon edelleen.

Vierailija
4/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuman kauppaa joutua salamaniskun kohteeksi. Jumalan kosto koetaan vasta tämän aikakauden lopussa jolloin Hän pistää pisteen saatanan ja hänen palvelijoidensa riettaudelle. Ts. ihan sama onko ateisti vai kristitty, jos on huono tuuri niin ukkonen tappaa mutta vain sattumalta tai sitten on itse hankkiutunut salamaherkälle alueelle ja aiheuttaa näin oman kuolemansa.

Vierailija
5/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan suurin osa salamaniskuun kuolleista on ateisteja.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

ai minkä tilastojen muka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi