Ex haluaa rahaa siitä, että ottaa lapset luokseen kesälomalla
Siis mitään velvollisuuttahan minulla ei ole maksaa eivätkä kulut merkittävästi laske lasten kolmen viikon loman aikana (100e säästö tarhasta). Ja siis pe - su ovat minulla ja yhden arki-illan.
Mutta kun toinen ihan vakavissaan kokee, että häntä riistetään, kun maksoi siltäkin kuukaudelta elatusmaksun. Ja myönsi ihan suoraan, ettei _hänellä_ ole rahasta tässä puute, vaan ihan periaatteesta.
Paljonko etäisälle pitäisi maksaa kolmen viikon lomasta lastensa kanssa?
Kommentit (24)
= uusi vakityöpaikka, joten lomia ei ole kertynyt
ja siitä on jo yli kolme vuotta aikaa. Ex ei ole kertaakaan ennen tätä suostunut pitämään lapsia yli viittä päivää luonaan. On raskasta kuulemma ja häntä on tarvittu töissä. Sekin tässä siis, että kannustusta on tarvittu,e ttä on tähän päästy.
tämä etä ehtii tavata lastaan pe-illasta sunnuntaiaamuun klo 11:00 joka toinen viikonloppu ja minä vien osan matkoista. Vääntä lastenvalvojalla käytiin niin päin, että kuinka kauan hänen pitää pitää, kun hänen pitää saada levätä ennen työviikkoa. Minulle sopii kyllä ja halusinkin joka viikonloppu tavata, sillä kahdessa viikossa tulisi lapsille ja itsellenikin liian kova ikävä.
lasten kanssa. Jos olisikin pitänyt koko kuukauden, olisin voinut elarit hänelle antaakin, mutta kun olen tässä joutunut kaikkea muuta järjestelemään ja maksamaan, kun hän halusi vain kolme viikkoa.
Kiitos tuesta, itsekin tässä ihmettelen, kun en ole koskaan tälläisestä kuullutkaan. Keskisormea en näytä, sillä ex kostaisi sen lapsille. Ja siksi sitä maksuakin suunnittelen...