Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys. Tutustuin eilen baarissa kivaan mieheen. Hän toi mut taksilla kotiin..

Vierailija
08.07.2012 |

tarjosi siideriä. Vaihdettiin numerot. Hän tekstasi yöllä mulle jotain hyvää yötä ja semmosta. Nyt siitä ei ole kuulunut. Mietin, että laittaisinko viestin.. Vai odotanko, jos hän laittaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ensviikonloppuun ellei sulla oo menkkoja sillon.

Vierailija
2/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne siihen viestin laittoon liittyy? Miksi ei tänään? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa, niin terolla onkin avokki ja lapsi, vaikkei niistä maainitsekaan. Mainii vaan pojan ja merenranta talonsa.

Vierailija
4/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä sitä panoseuraksi ensviikonloppuna ellei siitä oo kuulunu mitään siihen mennessä.

Vierailija
5/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen olet kun kyselet tuollaista..aika nuori varmaan..

Vierailija
6/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen hyvän yön toivotukseen. Jos et vastannut, hän odottaa sinun siirtoa. Eli sitten laittaisin jotain. Ylipäätänsä niin, että jos on kiinnostunut, kannattaa vastailla saamiinsa viesteihin (ns. vuorotellen periaate). Itse otan aina reippaasti yhteyttä, jos minua itseäni kiinnostaa. nainenkin saa olla 2000-luvulla aloitteellinen.

Vierailija
7/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä voit laittaa! Älä turhaan oottele.

Vierailija
8/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet kun kyselet tuollaista..aika nuori varmaan..

Mitä väliä? Vastaa sitten kysymykseen, jos se on ihan itsestäänselvyys. ap

Vierailija
9/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et silloin pallo on edelleen sinulla

Vierailija
10/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiin joo. ap

Vierailija
11/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nyt miettii että uskaltaako lähettää sulle viestin, vai vaikuttaako yli-innnokkaalta?

Jos kuvittelee että vastasit viestiin vain koska se on kohteliasta, ja odottaa että sinä otat yhteyttä jos kiinnostaa?

Jos omasta mielestään osoitti mielenkiintonsa lähettämällä sen hyvänyäntoivotuksen?

Vierailija
12/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se mies niin kiva, että haluaisit olla sen kanssa tekemisissä? Jos oli, niin lähetä helevetti se viesti.

Vierailija
13/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan odotat.

Vierailija
14/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt selvää sitten, kun kaikki vastaatte erilailla:) ap

Vierailija
15/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat parisuhteen jossa kaikki on valtataistelua ja "mä en ainakaan tee jos ei toikaan", niin älä laita viestiä. Jos taas haluat löytää jonkun joka tykkää susta ja sinä siitä niin anna mennä (tietty vaan jos susta tuntuu siltä). En oikeasti tiedä yhtään hyvää suhdetta joka olisi lähtenyt ajatuksesta "mä annan vasta kolmansilla treffeillä ja en vastaa jos ei se eka kirjota mulle"...

Vierailija
16/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko teet päätöksesi sen mukaan mitä täällä vastataan?

Vierailija
17/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mahdollista viestiä/soittoa. Miehet tykkää metsästää ja jos otat heti itse yhteyttä, osa huvista jää saamatta. Etkä enää vaikuta ihan niin kiinnostavalta hänen mielestään.

Vierailija
18/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil oli miehen kanssa aikoinaan ekat treffit maanantaina, silloin vähän suudeltiin illan päätteeksi.

Tekstailtiin yölää tapaamisen jälkeen, tiistaiina laitettiin jtn viestiä, keskiviikkona ehdotin et voiisin heittää sen kotiin harkoista kun harkat oli saman kaupungis ku äitini asuu ja olin ollut siellä käymässä, to se kävi luonani, pe kävi luonani ja lähti sunnuntaina kotiin, pari kk myöhemmin muutettiin yhteen, vuoden päästä naimisiin.... =D

Löytyy niitäkin miehiä ketkä eivät jaksa leikkiä mitään kissa ja hiiri-leikkejä katsos, aina ei voi luottaa siihen että on pakko esittää "hard to get".

Vierailija
19/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil oli miehen kanssa aikoinaan ekat treffit maanantaina, silloin vähän suudeltiin illan päätteeksi.

Tekstailtiin yölää tapaamisen jälkeen, tiistaiina laitettiin jtn viestiä, keskiviikkona ehdotin et voiisin heittää sen kotiin harkoista kun harkat oli saman kaupungis ku äitini asuu ja olin ollut siellä käymässä, to se kävi luonani, pe kävi luonani ja lähti sunnuntaina kotiin, pari kk myöhemmin muutettiin yhteen, vuoden päästä naimisiin.... =D

Löytyy niitäkin miehiä ketkä eivät jaksa leikkiä mitään kissa ja hiiri-leikkejä katsos, aina ei voi luottaa siihen että on pakko esittää "hard to get".

siis vastauksena tähän

No, itse en vielä viestittäisi vaan odottaisin pari päivää

miehen mahdollista viestiä/soittoa. Miehet tykkää metsästää ja jos otat heti itse yhteyttä, osa huvista jää saamatta. Etkä enää vaikuta ihan niin kiinnostavalta hänen mielestään.

Vierailija
20/20 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti päätän asian itse:) Mutta mun mielestä on kiva tietää, mitä muut ajattelevat. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme