Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä välii sillä on, onko Enkeli-Elisa totta vai tarua?

Vierailija
08.07.2012 |

- joka tapauksessa koulukiusaamisen takia itsemurhia on tehty.

Ja te vaan sitten pauhaatte siitä että onko se totta vai ei.....

Helvetin daijjut.!

Hyvällä asiallahan tässä vaan ollaan, yritetään näyttää et mihin se koulukiusaaminen voi pahimmillaan johtaa.

Joten en ymmärrä miks kaikki se hyvä mitä ollaan saatu jo aikaan täytyy repii auki kyseenalaistamalla onko tää totta vai ei? Tuntuu et tulee taas ihmisille vähän semmoinen kuva et just kun ne on alkanu vakavasti vaikka Elisan tapauksen jälkeen tajuamaan et miten pahaa jälkee se kiusaaminen siihen kiusattuun jättää niin nyt kun tehdään sit näin ettei se Elisa juttu totta oliskaan, niin sit siellä nuoretki rupee ajattelee silleen et " justjoo.. niinpäniin haha! sama kiusata. siinä sen taas näki et toiki oli vaan paskaa " eli kaikki hyvä työ valuu niin sanotusti hukkaan ja ihan kun haluttais sitä et se valuis hukkaan...

Miksei oltaiski vaikka voitu tehdä tällänen feikki ja saada ihmiset tajuu tämän feikin kautta asian vakavuuden? se ei satuttais ketään. Nyt Minttu Vettenterää ja niitä kaikkia jotka on siinä projektissa ollu niin ruvetaan sättimään kun pahintaki ihmistä et " valehtelija! valehtelija! valehtelija! " MITÄ JOS KÄÄNTÄSITTE SYYTTÄVÄN SORMENNE OIKEESTI NIITÄ KOHTAAN JOTKA KIUSAA????

Oisko sitten esim. Olivia Francesca Koivusen vanhemmat ja sukulaiset pitäneet astua julkisuuteen ja rahastaa tyttärensä tai sukulaisen kipeällä muistolla?? KUN SE ON NYT AINAKIN VAAN TOTTA .. Ei. Paljon parempaa oltais saatu aikaan tällä Elisa feikilläki (jos se siis nyt onkin vaikka feikki) kun et täytyy vaikka Olivian vanhempien lähtee istuu televisioon et " teretere! täs me ollaa , itsarin tehneen tytön vanhemmat "

Voi luoja...

t: entinen koulukiusattu

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tieto siitä, ettei kyse olekaan tositarinasta, satuttaa ainakin minua.

Hyvällä asialla olisi voinut olla myös aivan rehellisin keinoin. Minulle lisäksi rehellisyys on hyvää.

En siedä totuuden muuntelua missään muodossa, sillä haluan ajatella itse itseni puolesta, en tulla johdatelluksi.

Ja - jos tässä yhteydessä olisi ok syöttää pajunköyttä, niin miksei sitten tuossakin, ja tuossa, ja tuossa...

Vierailija
22/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole näytetty millään tavoin toteen että kerätystä rahasta olisi käytetty senttiäkään koulukiusaamisen eteen.

Samalla tavallahan rahankeräyshuijauksia on tehty syöpäsairaille lapsille, veteraaneille jne. ja ne ainakin on oikeudessa tuomittu rikoksina. Ehkä jonkun pitäisi tehdä rikosilmoitus tästä toiminnasta niin poliisi voisi selvittää mistä on oikeasti kyse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ohis ei vaivautuisi tuollaiseen purkaukseen. Näissä viesteissä yritetään vain syöttää ihmisille ko. henkilön toivomaa ajattelua, jotta epärehelliset toimintatavat painuisivat unholaan.

Jos haluaisi edistää kiusattujen asemaa oikeasti, ei edes harkitsisi menemistä niin pitkälle kuin tämän tapauksen yhteydessä on menty. Rima on alitettu jo moneen kertaan ja ainakin minä olen erittäin pettynyt.

Vierailija
24/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
25/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Minttu, ota nyt vaan ne lääkkeet jooko.

Vierailija
26/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin inhottavaa, jos pitää keksiä juttu nuoren kuolemasta, jotta saisi enemmän huomiota.

Vierailija
27/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä suri kuoleman muistopäivänä ja sinä ilmoitettuna pvnä. ei kuollut ketään tuon ikäistä, ainakaan Suomessa.

Vierailija
28/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä välii sillä on, onko Enkeli-Elisa totta vai tarua?

Vierailija
29/34 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väliä.

Vai ruvetaanko sepittämään kaikkia muitakin juttuja "hyvän asian puolesta"

Hei, mun tutun tytär Ihku-Irmeli raiskattiin. Raiskaus on ikävää, sitä ei saa tehdä. Ostakaa kirja, suruinen tarina tästä Ihku-Irmelistä, tosi koskettava, ostakaa ostakaa. Aha joo oho sori, huijasin. Ei siis sillä etteikö se aiheuttais vahinkoo niille ketkä on oikeesti raiskattu, valehtelemalla siitä ja aiheuttamassa sen ettei niitä enää uskota. Heh heh mutta hyvällä asialla olin.

Hei, mun kaveri Paras-Petteri sai turpaan, koska se on puoliks irakilainen. Rasismi on ikävää, ostakaa kirja, kirjotin tosi hyvän tarinan, Paras-Petterin koskettava tarina, ostakaa, ostakaa. Uhups joo huijasin kyl joo vähän, itse asiassa kaiken, kuhan sepustelin omiani, nyt voidaankin kaikki yhdessä sanoa et rasismi ei oikeesti oo nii paha juttu vaan se on vaa paisuteltu homma heh.

Vierailija
30/34 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kanssasi. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa kyseesalaistamaan juttua, sillä kuten sanoit, tämä Olivia on yksi esimerkki surulliseen ratkaisuun päätyneestä tytöstä :(

Itse tiesin oman tyttäreni kiusaamisesta, mutta siltikään se ei auttanut. Vaihdatin tyttäreni koulun, mutta jonkin ajan kuluttua hän ei enää pystynyt liikkumaan kotoa mihkään. Yritin hakea apua joka taholta, mutta monen vuoden koulukiusausta ei vaan otettu vakavasti. Tässä parhaimpia kommentteja viranomaisilta: Sosiaalityöntekijä: Menee vaan sinne kouluun ja näyttää ettei välitä, niin kyllä se siitä :) Kellokosken mielisairaalasta hoitaja: Ei puhuta siitä kiusaamisesta, jos hän on vaikka unohtanut sen ja on normaalia, että tuon ikäinen tyttö kirjoittaa paljon kuolemankaipuusta :)

Tässä on ollut useita vaikeita vuosia takana ja myös hetkiä, jolloin tyttäreni Elisaksi muuttuminen on ollut hyvin todennäköistä. Jotenkin olemme päässeet eteenpäin ja ehkä hivenen valoisammalta tuntuu tulevaisuus nyt. Kuitenkin nykyisen hoitavan lääkärin mukaan kiusaamisesta aletaan puhumaan vasta kun tyttäreni psyyke on sen verran vahva, että se kestää käydä läpi raskaan asian.

T. Koulukiusatun äiti

Vierailija
31/34 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhean tasapainoiselta saatika fiksulta vaikuta nuo kirjoitukset. Ihan suosittelisin, että hän rauhoittuisi ja ajattelisi asiaa uudelleen.

Ja vastaisi vaikka kysymykseen siitä, voidaanko veteraaneille, vammaisille, syöpäsairaille jne. myös kerätä rahaa ja huomiota keksimällä valheellisia tarinoita.

Melkein sanoisin, että ap on Minttis itse, mutta en sitten ehkä sanokaan.

Vierailija
32/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2012 klo 16:50"]Sitä ei voi välttämättä todistaa poliisi ellei nuori oo halunnu poliiseille tästä asiasta kertoa, ja sitähän ei läheskään moni kiusattu teini tee koska se on teinin aivojen mielestä noloa vasikoida... Eikä lääkärikään voi iskee Olivian päähän jotain piuhoja ja imee sieltä muistikuvia kiusaamisesta. Ei kai olla tieteessä vielä näin pitkälle menty.

Mutta kaverit todistivat ja kertoivat että Olivia oli tosi kiusattu.

Ja he myöskin varmasti asian parhaiten tietävät? Kyllä. Koska olivat Olivian kanssa samassa koulussa ja näkivät päivittäin salee sitä kiusaamista, se on myöskin ennemmin erittäin tod.näköistä että Olivia puhui ystävilleen kiusaamisesta mutta ei vanhemmilleen tai muille aikuisille

ERITTÄIN TODENNÄKÖISTÄ. SANOISINKO JOPA ETTÄ 110% TODENNÄKÖISTÄ
[/quote]

Olin olivian kanssa samalla luokalla, eikä häntä kiusattu. Hän oli erittäin suosittu tyttö..

Vierailija
33/34 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä sait olivian nimen tähän, mutta puhut asiaa. koulukiusaaminen on todellista totta eikä siihen juurikaan kouluissa puututa. koulun maine kärsii. koulukiusaajat saavat kiduttaa uhrejaan ihan rauhassa. mielestäni jonkinasteinen rangaistus pitäisi tämäntyyppisistäkin kuolemantuottamuksista langettaa. t. olivian isotäti

Vierailija
34/34 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Olivia on pitänyt sotkea joihinkin valheisiin mukaan?

Oliviaa ei ole koskaan kiusattu koulussa

T: Olivian erittäin läheinen ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme