Hei nainen! Mikset halua antaa suuseksiä?
Mua mietityttää tämä kysymys. Kertokaas te naiset, jotka ette halua suullanne hyväillä miehenne kalua.
a) Miksi ei? Mikä siinä on niin kamalaa?
b) Onko kenties epävarmuuden tunnetta, ettei osaa eikä siten uskalla yrittääkään?
c) Entä ajatteletteko, että pitäisi sitten tehdä loppuun asti - siis miehen laukeamiseen asti - jos aloittaa? Eikö suuseksiä voi tehdä vain osana esileikkiäkin?
d) Joku muu syy, mikä?
Kommentit (16)
Olen ottanut mieheltäni suihin. Ihan tyytyväinen vaikutti olevan.
Ikinä mies ei kuitenkaan halunnut hoitaa minua vastaavalla tavalla.
Kerran nuolaisi ja totesi karvojen menevän suuhun. Noo, sheivasin sitten: sänki pistelee... Just joo.
Miksi minun pitää imeskellä toisen kalua, jos hän pitää minun elintäni niiiiin saastaisena ja epämiellyttävänä, että sinne voi tökätä vain sen oman kalunsa?
Meillä seksielämä onkin ihan jäissä. Ikävä kyllä.
Vierailija:
Mua mietityttää tämä kysymys. Kertokaas te naiset, jotka ette halua suullanne hyväillä miehenne kalua.a) Miksi ei? Mikä siinä on niin kamalaa?
b) Onko kenties epävarmuuden tunnetta, ettei osaa eikä siten uskalla yrittääkään?
c) Entä ajatteletteko, että pitäisi sitten tehdä loppuun asti - siis miehen laukeamiseen asti - jos aloittaa? Eikö suuseksiä voi tehdä vain osana esileikkiäkin?
d) Joku muu syy, mikä?
Ei mitään kamalaa ja tykkään siitä, mutta suuni on niin pieni ja tunnen etten saa ilmaa riittävästi kun kiihoitun.
Vastaan siis, että silloin, kun meillä on mennyt huonosti, kun olen tuntenut kielteisiä tunteita miestä kohtaan, en ole halunnut ottaa hänen kaluaan suuhuni. Mutta sitten taas, kun on mennyt hyvin, olen suorastaan himoinnut sitäkin tehdä. Saattaa olla siis tunteistakin kiinni!
t: ylä- ja alamäet kokenut
Eikä kyllä erityisesti innosta sekään, kun mies ei halua ottaa suihin minulta kuin posliinina.
Otan silti silloin tällöin mieheltä poskeen. Kiihotun kyllä siitä, kunhan vauhtiin pääsen. Ihan kylmiltään en kuitenkaan halua ottaa, vaan haluan olla jo valmiiksi " sillä tuulella" .
" kohtalon toveri"
haluaisin että vaimoni tekisi kuin sinä mutta
-mici-
Täysin ulkopuolisena voin sanoa ettet kai ole tosissasi?
Ettet koske edes,huh,huh,kamalaa ajatella sun miestäs.
Rakkaus ja intohimo,toisenhan voisi vaikka syödä varpaista korviin kun oikein haluttaa!!!
Kantsii vähän avartaa katsomuksiaan!!
yleensä alkaa oksettamaan.... mutta annan silti välillä sitä miehelleni. En itsekään suostu nuoltavaksi ellen ole juuri pessyt alapäätäni.
Ap:n kannattaa maistaa omaa kaluaan (jos mittaa tai edes notkeutta riittää).. ja miettiä onko kyse esim.
huonosta mausta..
[color=red]
-Sαmβucα[color=orange] in flames
ei 2:n mikään ainut laatuinen ole
olen törmännyt kahteen muuhunkin naiseen jotka toimii aivan samalla lailla.
eli pimeessä saa panna peiton alla ja piste
ällöttävät. Samoin sellainen karvaisten pallien pinttynyt haju, jota ei saa pesemälläkään pois. Sekin vaikuttaa, kenestä on kysymys ja suhteen alussa kiiman roihutessa sitä ei koe niin ällöttävänä, mutta nyt kun oman miehen kosketus ja pelkkä läsnäolokin on tuntuu vastenmieliseltä, ei todellakaan nappaa.
On ollut yksi vain mies, jonka kanssa olen aidosti nauttinut suihiotosta ja tein sen loppuun asti monta kertaa, eikä ällöttänyt lainkaan.
minä kyllä otan mielelläni,mutta penis pitää olla juuri pesty.kokemuksia oli entisen kanssa joka ei pitänyt hygieniasta huolta joten haisi jo kun otti housut pois.onneksi nykyinen pesee elimensä joka vessa käynnin jälkeen ja on ympärileikattu.ei huolta poskeen vaan kun siltä tuntuu.
Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli. Kai se on se maku ja haju. Puhdas kalu niin tulee halu.
Ja pidän huolta hygieniasta, ja olen kyllä harrastanut seksiä monien muidenkin miesten kanssa, ja muut ovat kyllä minua nuolleet, moni hyvinkin antaumuksella...
Ennen otin suihin vaan en ota enää. Ja olen sanonut miehelle että suihinottoja alkaa tulla heti kun pillun nuoleminenkin kiinnostaa. Eipä ole kiinnostanut.
Eipä siinä sen kummempaa, en tiedä mikä minussa on vikana, mutta en osaa.
Vastaan siis, että silloin, kun meillä on mennyt huonosti, kun olen tuntenut kielteisiä tunteita miestä kohtaan, en ole halunnut ottaa hänen kaluaan suuhuni. Mutta sitten taas, kun on mennyt hyvin, olen suorastaan himoinnut sitäkin tehdä. Saattaa olla siis tunteistakin kiinni!
t: ylä- ja alamäet kokenut
Nykyään nautin todella suihin ottamisesta ja miehen nautinnosta ylipäätään. Silloin, kun suhteemme oli viileämpi ja etäisempi, otin joskus suihin ihan vaan miehen mieliksi eikä se napannut yhtään.
en voisi kuvitella ottavani suuhun toisen pissimiseen käyttämää elintä .eikö riitä miehelle jos saa pimpsaa??
en tosin koskekaan miehen penikseen
silti 3 lapsen äiti
Lady35