Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidinrakkaus

Vierailija
08.07.2012 |

Onko äidinrakkaus niin pyhä asia,että sen puuttuessa siitä ei saa puhua?

Mulla on aikuinen lapsi enkä ole koskaan tuntenut äidinrakkautta häntä kohtaan. Olen hänet hoitanut ja kasvattanut parhaani mukaan ja meillä on sopuisat välit. Huomasin jo hänen vauva-aikanaan,että multa puuttui jotain(äidinrakkaus).Kun yritin keskustella asiasta neuvolassa,sukulaisille,tutuille,niin mut vaiennettiin ja sanottiin,että jokainen äiti rakastaa lastaan. Olin sitten hiljaa. Asia on kuitenkin vaivannut vuosien saatossa,joten avauduin nyt teille. Ei pidä kuitenkaan ajatella,että olisin lasta inhonnut tms.Olen hänestä iloinen. Halusin vain purkautua ja tämä tuntui hyvältä paikalta siihen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli lapsen saamisessa suurin yllätys se, miten eläimellisellä rakkaudella lastani rakastan. Oletin että olisin aika empatiakyvytön äiti koska en ole ikinä ollut mikään tunteilija, mutta mitä vielä. Äitiys toi itsessäni esiin täysin uusia puoli. Koko jutusta on jäänyt sellainen fiilis, että tämä on todellakin syvästi biologinen juttu. Että kyllä kai se sitten voi olla niinkin, että kyseinen ominaisuus on vahvempana toisilla ja heikompana toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo on jo ihan riittävää äidinrakkautta.

Vierailija
4/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi