Mä oon vaan NIIN huono liikenteessä! Muita?
Autolla jo on aina yhtä tuskaa. Tutu reitit handlaan, mutta vähänkin oudot tai uudet liikennejärjestelyt saavat mut ihan paniikkiin, en jotenkin hahmota ollenkaan sitä kokonaisuutta. Itse autoa käsittelen ihan hyvin, mutta ne liikennesäännöt ja kaiken ympärillä tapahtuvan havainnointi on vaikeaa.
Kortti on kuitenkin ollut jo yli kymmenen vuotta. Päivittäin en aja enkä edes viikottain, onko tässä se syy että en ole vaan tottunut?
Mistä apu?
Kommentit (21)
Tyypillinen naiskuski. Autokouluun takaisin oppimaan liikennesääntöjä.
Mikä voi olla hankalaa tasa-arvoisessa risteyksessä?
Mikä voi olla hankalaa tasa-arvoisessa risteyksessä?
Kuka menee?
tämän ketjun aloittajan ulkonäkö ja elämä.
tämän ketjun aloittajan ulkonäkö ja elämä.
ensin se joka risteykseen ensin tuli. Toimii aina.
"Kuka menee? " Ziisus, kuka parhaaksi näkee. Miten voi olla noin vaikeaa?
tasa-arvoisessa risteyksessä varota aina oikealta tulijaa?
Suomesta en tieda mutta USAssa menee ensin se joka risteykseen ensin tuli. Toimii aina.
Mutta jos sattuu risteykseen suht samaan aikaan jonkun kanssa, joutuu pattitilanteeseen. Varsinkaan moottoripyörällä ei halua kokeilla onneaan. Mä en todellakaan luota siihen, että kaikki liikenteessä olijat noudattaa liikennesääntöjä tai kiinnittää huomiota muuhun liikenteeseen.
"Kuka menee? " Ziisus, kuka parhaaksi näkee. Miten voi olla noin vaikeaa?
Jos näet itse parhaaksi mennä, mutta joku toinen päättää samoin? Kräk. Ai jai. Pyörä lunariin.
Tämäkin ongelma raukeaa jos naisilta perutaan ajokortti.
Tämäkin ongelma raukeaa jos naisilta perutaan ajokortti.
että hyvin suuri osa ei noudata liikennesääntöjä, kaahaa eikä esim. viitsi näyttää vilkkua?
syy on itseluottamuksen puute. varon ja väistän aina muita. ajokortti yli 20 vuotta, ei yhtään kolaria eikä sakkoa.
Ei se, että kortti on ollut vaikka 20 vuotta, tee kenestäkään hyvää ja varmaa kuskia, jos ei sillä autolla AJA! Ei silloin tällöin ajelu riitä tuomaan varmuutta, ala ajamaan päivittäin.
Suomesta en tieda mutta USAssa menee ensin se joka risteykseen ensin tuli. Toimii aina.
Mutta jos sattuu risteykseen suht samaan aikaan jonkun kanssa, joutuu pattitilanteeseen. Varsinkaan moottoripyörällä ei halua kokeilla onneaan. Mä en todellakaan luota siihen, että kaikki liikenteessä olijat noudattaa liikennesääntöjä tai kiinnittää huomiota muuhun liikenteeseen.
ovenraossa-samaan aikaan pitaa siita lapi tunkea ettei vaan toinen tuntisi itseaan arvokkaammaksi.
Onko kamalan vaikeata heilauttaa katta ja antaa sen toisen menna ensin, vai?
ovenraossa-samaan aikaan pitaa siita lapi tunkea ettei vaan toinen tuntisi itseaan arvokkaammaksi.
Onko kamalan vaikeata heilauttaa katta ja antaa sen toisen menna ensin, vai?
ensin, ei todellakaan, mutta en tykkää tasa-arvoisista risteyksistä, koska ne on ruuhka-aikaan ongelmallisia.
Mikä sun ongelma on?
satun ruuhka-aikaan tasa-arvoiseen risteykseen niin odotan maailman tappiin asti että kaikki oikealta tulevat on menneet ennkuin uskallan yli.
Ei hyvää päivää. Autokoulussa on opetettu ja laissa lukee että kuka tahansa saa mennä turvallisuutta noudattaen jos joka suunnsta tasa-arvoinen risteys täynnä.
Ne on silkkaa helvettiä.