Käly on pitänyt mua boikotissa 3 kk
Kälylläni aika herkästi napsahtaa hermo, se huutaa, räyhää, kiroilee, haukkuu, joskus kävi päällekin, mutta äityis tais sen nipistää siitä pois - toivottavasti.
Ei tarvitse olla iso asia. Kerran sitä ärsytti pullonkerääjä, niin huusi tälle vartin verran, haukkui alinpaan helvettiin.. hän ei voi sietää ihmisiä, jotka lokittaa toisilta ihmisiltä tavaroita. yms. onhan näitä tarinoita.
Mä olin yhdessä asiassa veljeni puolella, tuin siis veljeä hänen päätöksessään, ettei lapset (1 ja 4 vuotiaat) vielä tarvitse hevosta. Selväähän se nyt on, että kuka siinä perheessä heppaa on vailla ja miksei esitä sitä asiaansa omanaan. En puhunut kälylle tavuakaan, vaan veljen kanssa hieman naurettiin asialle.
Myöhemmin sain haukut tekstarina. Mä saatanan nilkki, v*tun nauta olen pilannut heidän elämänsä. Mä ja veljeni ällötämme häntä. (en ole vastannut mitään)
Väliäkös tuosta akasta, mutta veljeä ja sen kaveruutta on jo ikävä. Mun mieskin sanoi eilen ihan samaa, että olishan se kiva, että veljeni yksin tai lapsineen pääsis kylään. Vaan ei, veljeni just lopetti lomansakin, eikä ole päässyt piipahtaa. Onhan tässä välimatkaa 40 kilsaa peräti.
Ei ole eka kerta kun käly on mulle vihainen, silloin sentään saatiin veljen keskustella, edes chatissa ja kävivät kahvilla.