Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset teinit uskallatte jättää huoletta yöksi yksen kotiin?

Vierailija
07.07.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ollut yksin öitä kotona.

Vierailija
2/10 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut yksin 13-vuotiaasta, 14-vuotiaasta eteenpäin jätettiin jopa viikoksi, kun olin niin vastuuntuntoinen ja varhaiskypsä. Ja voi sitä luvattomien kotibileiden määrää :D Ruokarahoilla sai siideriä, ei sitä ton ikänen paljon ruokaa tarvikaan.

Talo oli kyllä aina siivottu ja paikat ehjänä kun porukat tuli kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaan kuin 15 vuotiaan.

nimim. muistoja omasta nuoruudesta kun olin se "kiltti kullannuppu"

Vierailija
4/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16-vuotiaan kanssa voisin jättää 12-13-vuotiaan.

Vierailija
5/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ekan kerran yksin kotona yötä 24v:na kun mieheni oli viikot sivarissa.

Vierailija
6/10 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kuukausi sitten kun olin kotoa poissa yön. Nautti kun sai olla,isällään uusioperhe ja ei oikein tykkää isän avokista (olen salaa tyytyvääinen)..

Vierailija
7/10 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 13 oli tuossa kuukausi sitten kun olin kotoa poissa yön. Nautti kun sai olla,isällään uusioperhe ja ei oikein tykkää isän avokista (olen salaa tyytyvääinen)..

Vierailija
8/10 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten 3 yötä. Vanhemmalla oli siinä yhtenä yönä kaveri yökylässä. Äitini asuu 150 m päässä, ja huolehti lapsista päivät sen verran, että pesi pyykkiä ja laittoi ruokaa.

15 v oli yön yksin myös joulukuussa.

Vierailija
9/10 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte voisin jättää minkä tahansa yli 10 vuotiaista lapsistani. 14 vuotiaana olin yksin kuukauden, kun muu perhe oli kesälomalla maalla, ja olin onnistunut saamaan kesätyöpaikan. Jos lapses käyttää alkoholia, tai sillä on sellaisia kavereita, ni sitten kannattaa miettiä tarkemmin mitäteette.

Vierailija
10/10 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran keskenään 1993-2010 syntyneet kuusi lastamme viimeisen puolentoista vuoden aikana, mutta mummo ja vaari asuvat naapurissa. Helpompi kortteerata omassa kodissa kuin raahata kaikki yöpymis- ja peseytymiskamat naapuriin, mummolassa ovat päivällisen syöneet, muut ateriat ja välipalat ovat halunneet tehdä itse kotona. Molemmissa pihoissa ovat olleet. Mummo ja vaari ovat olleet meillä seurana, mutta ovat nukkuneet omassa kodissaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi