Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatemyyjä! Palkkasi?

Vierailija
07.07.2012 |

Kuinka monta työtuntia/vko? Tuntipalkka vai kuukausipalkka? Kuinka monta vuotta "alalla"?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha.

Vierailija
2/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500e /kk verojen jälkeen

ei paha.

olen siis itse vaatemyyjä myös joten kaipaan totuudenmukaisia vastauksia.

on vaan nyt vähän kutina, että oon vähän alipalkattuna! onneksi kohta edessä työpaikan vaihto, jossa kk-palkan lisäksi bonukset.

Vierailija
4/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka muka tienaat päälle kolme tonnia kuussa myymällä vaatteita...monta tuntia teet/vko?

Vierailija
5/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaateliikkeissä maksetaan bonuksia myynnin mukaan. pienemmissä yrityksissä, urheiluvaateliikkeissä....

Vierailija
6/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaatemyyjän kuukausipalkka on 5000€

(ja lehmät lentää)

Vierailija
7/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on varmasti ihan oikeitakin vaatemyyjiä! voitteko vastata asiallisesti.

ei todellakaan voi ansaita retkuja myymälää yli 3tonnia kuussa.

ap

Vierailija
8/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on varmasti ihan oikeitakin vaatemyyjiä! voitteko vastata asiallisesti.

ei todellakaan voi ansaita retkuja myymälää yli 3tonnia kuussa.

ap

maksetaan tasan tarkkaan se mitä tessissä sanotaan, jotain bonareita voi tulla yli kuten meilläkin (olen kans erikoisliikkeen myyjä, mut en siis vaatekaupassa).

Joku yksiyinen pieni putiikki voi olla parempi palkitsemaan henkilökuntaansa ja antamalla pikkasen parempaa palkkaa ja paremmat henkilöstöedut.

Tällainen kokemus minulla erikoisliikkeistä.

Vierailija
9/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko siis kertoa että paljon saat kuussa ja monta vuotta kokemusta alalta? ootko tunti, vai kk-palkalla?

Vierailija
10/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko siis kertoa että paljon saat kuussa ja monta vuotta kokemusta alalta? ootko tunti, vai kk-palkalla?

eli reilu 11€/tunti + ilta- ja viikonloppulisät jokusen euron.

Bonus saadaan edellisen vuoden myynneistä ja se voi olla max. yhden kuukauden palkka. Joskus jotain kilpailuja jne josta voi kans tulla lisätienestiä.

Mutta noi bonukset sotkee aika mukavasti esim. asumistuen :(

Vierailija
11/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonus saadaan edellisen vuoden myynneistä ja se voi olla max. yhden kuukauden palkka. Joskus jotain kilpailuja jne josta voi kans tulla lisätienestiä.

kiitos vastauksesta! siis saatko asumislisää vaikka tienaat noinkin "paljon"? niin no, taitaa riippua asunnon hinnasta..mulla ei ollut mahdollisuuksia asumistukeen, vaikka samanmoiset tulot, mutta taisi johtua siitä kun vuokra on niin pieni..

tulevassa työssä olisi 37,5h/vko + lisät + bonukset joka tuntuisi ruhtinaalliselta tähän nykyiseen verrattuna..

Vierailija
12/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta! siis saatko asumislisää vaikka tienaat noinkin "paljon"? niin no, taitaa riippua asunnon hinnasta..mulla ei ollut mahdollisuuksia asumistukeen, vaikka samanmoiset tulot, mutta taisi johtua siitä kun vuokra on niin pieni..

tulevassa työssä olisi 37,5h/vko + lisät + bonukset joka tuntuisi ruhtinaalliselta tähän nykyiseen verrattuna..

Mut nyt pitäisi tosiaan mennä näyttämään Kelaan sitä bonarin sisältävää palkkakuittia että mitäs tehdään, katkeaako asumistuki kokonaan tai jotain.

Kannattaa vaihtaa kokoaikaiseen jos suinkin mahdollista.

Vierailija
13/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta vaihdan jos SAAN sen työn :( ei voi kun toivoa...toivotaan ettei sulta katkee lisät!

mullakin 1 huollettava, mutta on myös 1 mies :P joka on kyllä opiskelija. mutta asumistukeen ei mahdollisuutta :/

kaipaan lisää palkkakommentteja!:)

Vierailija
14/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta alalta alle vuosi, erikoisliike, ei bonuksia tai provikoita. Normilisät. Tuntipalkka reilu kympin tunti. Tunteja viikossa 33-40..

Vierailija
15/16 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä vuotta alalla, peruspalkka 11,03 tessin mukaan ja ilta/lauantailisät päälle. Suurimmillaan palkka on lauantaisin iltapäivällä, 16,20e/tunti.

Vierailija
16/16 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne vielä sama nyt 2025 vai onko palkka kasvanut? Osaako kukaan sanoa paljonko yleensä tienaa kk:ssa (verojen jälkeen) osa-aikaisena? Esim 20-25h/vko