Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kumpi olet naisellinen nainen vai "hyvä jätkä" nainen?

Vierailija
07.07.2012 |

Jos olet "hyvä jätkä"- nainen, niin viitsitkö kertoa mitä se tarkoittaa?

Naisellinen nainen myös, miten se sinussa ilmenee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopusoinnussa sukupuoleni kanssa. En muistuta miestä. Pidän naista ja miestä ja heidän ominaisuuksiaan samanarvoisina, enkä jäljittele miehisiä piirteitä.

Vierailija
2/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät sulje toisiaan pois. Ulkoisesti naisellinen, luonteeltani äidillinen ja esimerkiksi kotona hyvä emäntä, tykkään kokata, sisustaa, laittaa ja väkertää. Mutta olen myös ns. hyvä jätkä, voin hyvin harrastaa, viettää aikaa ja työskennellä jätkäporukassa enkä kaipaa silloin erityiskohtelua naiseuteni vuoksi. Olen myös saanut palautetta vuosien saatossa paljon, niin naisilta kuin miehiltäkin, että minulla on miesmäisen rehti ja suora tapa työskennellä ja sanoa asiat suoraan mutta asiallisesti. Ja kun asia on kerran käsitelty, se on siinä. Nämä edellä mainitut ovat siis asioita joita muut ovat maininnut ja sanoneet pitävänsä niitä " hyvä jätkä"-piirteinä. Minulle ne ovat vain luonteenpiirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töissä tulee jätkäiltyä, mutta se on hyvin minimaalista.

Vierailija
4/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä esimiesasemassa ja tiukka luonteeltani. Vastaan ison organisaation toiminnasta. Alaiseni ovat melkein poikkeuksetta miehiä. Työskentelen miehisellä alalla. Neuvottelen miesten kanssa päivittäin.Työssäni tarvitaan erityisesti matemaattista älykkyyttä.

Pukeudun naisellisesti, meikkaan, käyn kosmetologilla, minulla on pitkät hiukset joita laitan kiharoille, harrastan puutarhanhoitoa ja ruuanlaittoa sekä luonnonmukaista elämäntapaa.

Vierailija
5/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisellinen nainen tarkoittaa sitä, että pystyn vastuunkantoon, itsehillintään, päätöksentekoon, asioiden hoitamiseen, työhön, luotettavuuteen, luottamiseen, delegointiin,. Olen myös käytöstavoiltani asiallinen ja sitä, mitä ajat sitten nimitettiin hienoksi naiseksi, ladyksi.

Jätkä en ole missään tapauksessa, mitta toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että parhaaiden naiseten naiselliset ominaisuudet ja parhaiden miesten miehekkäät ominaisuudet ovat aika lailla samoja.

Vierailija
6/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat tilanteen ja aseman asettamia vaatimuksia molemmille sukupuolille.

Muistuttaisin myös, että kaikki miehetkään eivät ole "hyviä jätkiä", eikä se silti tee heistä naisellisia.

Vierailija
7/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätkämäistä sussa 5nen on? matikkapää?

Mä olen ainakin jätkä kehun ja haukun naisten ulkonäön miesten seurassa... puhun rokista ja naureskelen poikin jutuille vaikka ne naisellisten naisten mielestä ei olis huvittavia.

Vierailija
8/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jätkät ei haku ketään vaan keskittyy omiin asioihinsa. Hyvät jätkät ei viljele "poikien juttuja" vaan heillä on hyvä huumorintaju.Hyvien jätkien käytös on nimenomaan reilua vastakohtana naisellisten naisten seläntakana puhumiselle ja oikkuilulle.

Vierailija
9/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hameita enkä korkokenkiä, olen hauska, mutten nauraa kiherrä, puhun suoraan, kirota päräyttelen välillä, en pelkää liata itseäni, ymmärrän tekniikkaa, koulutuksenikin on tekniikan puolelta, en leikki heikkoa avutonta ja teen päätökset järjellä. Toisaalta lapseni ovat minulle hyvin rakkaita, itkeä tihrustan koulun juhlissa ja tykkään käsilaukuista joten aivan paatunut en ole.

Vierailija
10/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisellinen kun tykkään pukeutua naisellisiin vaatteisiin. Pitkiä hiuksia pitäisin myös, mutta olen siihen jo liian iäkäs :D

Vierailija
11/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni ystävät ovat itseasiassa kuvanneetkin minua noilla sanoilla - positiivisena kommenttina.

Hyvä jätkyys omalla kohdallani tarkoittaa sitä, että olen reipas rämäpää ja harrastan mieheni ja hänen ystäviensä kanssa ns. extreme-urheilulajeja kuten offarihiihtoa, kiipeilyä ja maastopyöräilyä. En pelkää korkeita paikkoja, en droppeja, en lumivyöryjä (paitsi järkevissä rajoissa toki). Käyn tarvittaessa riu'ulla ja nukun teltassa useita öitä putkeen ilman peseytymismahdollisuuksia. En nurise tai valita. Jos ja kun joku loukkaantuu, pysyn rauhallisena, järkkäämme yhdessä apua paikalle ja illalla menemme ottamaan viskipaukut. En itke tai pelkää pimeää.

Juhliin pukeudun naisellisesti korkkareihin ja hameeseen. Hiukseni ovat pitkät ja laitan ripsaria ulos lähtiessäni. Eli rekkamieslesbo en kuitenkaan ole.

Vierailija
12/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meikkamisesta, olen hoiva- alalla, muoti ja kauneus kiinnostaa. Panostan ulkonäköön, mutta olen myös empaattinen, auttavainen, hellä, kiltti ja ystävällinen. En oikein osaa löytää itsestäni mitään jätkämäistä ja silti olen myös rehellinen ja reilu. Huonona puolena voisi olla herkkyys, mutta toisaalta se on myös hyvä asia.

Vierailija
13/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään kaunis nainen, mutta käytökseltään enemmän mutkaton mies?

Vierailija
14/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät sulje toisiaan pois. Ulkoisesti naisellinen, luonteeltani äidillinen ja esimerkiksi kotona hyvä emäntä, tykkään kokata, sisustaa, laittaa ja väkertää. Mutta olen myös ns. hyvä jätkä, voin hyvin harrastaa, viettää aikaa ja työskennellä jätkäporukassa enkä kaipaa silloin erityiskohtelua naiseuteni vuoksi. Olen myös saanut palautetta vuosien saatossa paljon, niin naisilta kuin miehiltäkin, että minulla on miesmäisen rehti ja suora tapa työskennellä ja sanoa asiat suoraan mutta asiallisesti. Ja kun asia on kerran käsitelty, se on siinä. Nämä edellä mainitut ovat siis asioita joita muut ovat maininnut ja sanoneet pitävänsä niitä " hyvä jätkä"-piirteinä. Minulle ne ovat vain luonteenpiirteitä.

Tosin mä olen ronski jutuissani ja mä en jaksa naisten seuraa. Huomattavasti enemmän mieskavereita.

Vierailija
15/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätevä emäntä.

Vierailija
16/16 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen molempia ja se on aina ollut tosi hyvä juttu. Olen naisellinen, pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta. Kaksi lasta ja mies. Mutta, olen aina pitänyt tooosi paljon urheilusta, siis myös penkkiurheilusta eli voin suht sujuvasti jutella niin jääkiekosta, jalkapallosta kun vaikka mäkihypystä. Ja se on ollut vaan plussaa :D Eli ei oo valitusta, kun "mieskin kattoo jalkapalloa, ei kiinnosta".. vaan onkin kiinnostanut! Tai toisaalta en ole ollut aivan pihalla! Lisäksi huumori on aina ollut ei sellaista "sievistelyä". ELi voi kyllä olla molempia..