Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yövalvojaisketju. turistaan tässä ketjussa niitä näitä vapaasti. Tajunnanvirtaa

Vierailija
07.07.2012 |

yön ratoksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko joululahjoja on ostettu?

Minä olen ostanut ainakin kaksi.

Vierailija
2/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapparai dippadaidappadai minä olen laulava talonmies.

Tulin tänn etsimään tietoa onko punaviini pilalla, kun oli 2viikkoa avattuna, mutta jos jotain tapahtui niin päähän se silti meni.

Virtaa.. kaikki virtaa... mikään ei pysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa loiventava drinkki, jotta pystyy jatkamaan unia. Ollapa tässä nyt jääkylomä siideri, ai jai..

Vierailija
4/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei oo sama edessä muutaman tunnin päästä

t. vanhentunutta viiniä "nauttinut"

Vierailija
5/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan kun en edes juonut paljoa. Siihen verrattuna on krapula megamainen.. :/ Pahinta on tää tullako vai eikö tulla oksennus-olo.

Vierailija
6/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pääsin hyväileen ihanan naisen pimppiä.

En tiedä kerronko mielleni vai en:/

Vierailija
7/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

En tiedä kerronko mielleni vai en:/

[/quote]

miehelleni

Vierailija
8/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pääsin hyväileen ihanan naisen pimppiä. En tiedä kerronko mielleni vai en:/

Tekisitkö uudestaan? (tosin miksi pettää miestäsi, miksi et ottanut mukaan?)

Vierailija
9/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä hommaan krapulaa. Koko päivän olin lapsen kanssa ulkona puistossa ja sitten käytiin katsomassa läheisellä tilalla lampaita. Laitettiin lapsonen nukkumaan, nyt mies "päivystää" sohvalla, minä join aiemmin kaljaa ja nyt drinkkejä makuuhuoneessa ja katson sarjoja. Aiemmin katsoin Californicationia, nyt Sons of anarchya.

Vierailija
10/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pääsin hyväileen ihanan naisen pimppiä. En tiedä kerronko mielleni vai en:/

oli niin ihana kokemus. En halua miestä, eikä kaverikaan halua, olisi vaan niin ihana tyttöjen juttu nuolla p...ä ja nauttia siitä:)

Vierailija
11/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kausi? Nyt tää viimeisin Subilla ollut kausi meni ihan ohi, harmittaa. Mutta pikku-Abel on paras! :D

Vierailija
12/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin ihana kokemus. En halua miestä, eikä kaverikaan halua, olisi vaan niin ihana tyttöjen juttu nuolla p...ä ja nauttia siitä:)

ei halua pettää miestänsä, meillä on molemmilla tosi ihanat miehet. Se naisten välisen seksin kaipuu vain on valtava.

Esim. itselläni kaikki fantasiat on lesboseksiin liittyviä. Rakastan pillua:)

Vierailija
13/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kutkuttavaa fantasioida tuhmasti.. En vain tiedä olisiko jälkikäteen moraalinen krapula asiasta, siveellisyyskasvatus on kuitenkin ollut sen verran vahva.

Vierailija
14/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kutkuttavaa fantasioida tuhmasti.. En vain tiedä olisiko jälkikäteen moraalinen krapula asiasta, siveellisyyskasvatus on kuitenkin ollut sen verran vahva.

märkä pimppa ja sen nuoleminen.. en tiedä mitään parempaa:)

vaikka mulla se ihana mies onkin

Vierailija
15/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on moraalinen krapula.

Olin kolme vuotta ilman naisen p_a ja haaveilin siitä koko ajan. Nyt taas sain maistaa ja ehkä pärjään kolme vuotta taas eteenpäin.

Ja mulla ei ole mitään ongelmaa mieheni kanssa, rakastan häntä ja meillä on seksiä lähes päivittäin.

Olen vaan tällainen

Vierailija
16/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii vain päässäni täällä töissä valvoessani. Palkka juoksee ja minulla on tylsää.

Vierailija
17/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä seksuaalia fantasioita. Mää meen myt nukkumaan ja ajatteln sitä ihanaa kaveriani:)

Vierailija
18/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin väsähtää väkisin vaikka istualleen?

Vierailija
19/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin väsähtää väkisin vaikka istualleen?

Tosin otin jossain vaiheessa kofeiinitabletteja, joten se muuttaa asiaa. Tuo oli kuitenkin pisin yhtäjaksoinen valvominen minulla, olin silloim abiristeilyllä.

Vierailija
20/20 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa niita sammakoita joita mies paastaa suustaan jatkuvalla syotolla, oisko ihan peesta etta aloittaisin blogin aiheesta kun tuntuu etta rajahdan kohta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi