Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta mahan toispuoleisuudesta?

Vierailija
06.07.2012 |

Olen synnyttänyt 2lasta vuoden ikäerolla. Toisen lapsen jälkeen vatsani oikea puoli jäi paljon isommaksi kuin vasemman. Synnytyksestä on jo 2vuotta aikaa. Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy edestä tai sivulta katsoessa, mutta ylhäältä kun katson alaspäin niin oikea puoli vatsasta on vähän isompi kuin vasen. Asia ei minua häiritse, olen sen vain huomioinut.

Vierailija
2/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu. Kun aloitin kuntosaliharjoittelun niin huomasin että esim. kyljen kiertojen ja suorien vatsalihaksien treenauksen aikana tämä toinen isompi puoli rasittui huomattavasti enemmän ja kipeytyi helpommin. Ohjaajani mukaan tämä on melko normaalia synnyttäneillä naisilla. Kannattaa siis harkita säännöllistä kuntosaliharjoittelua :)

Ja mulla siis ongelma hävisi muutaman kuukauden aktiivisen treenin jälkeen. Mulla mahan toispuoleisuus oli ihan silminnähtävä ja häiritsi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.. Mulla näkyy mahan toispuoleisuus sivulta katsoessa. Vasemmalta on tasainen, mutta oikealla on kumpua. Viestiin jossa luki kuntosalista. Kuntosaliharjoittelu olisi varmastikin hyvästä, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta, koska ei ole lapsille hoitajaa siksi aikaa. Haluaisin kysyä vieltä sinulta, minkälaista harjoittelua teit ja, minkälainen vatsasi oli.

Vierailija
4/4 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen puoli venähti,sillä puolella myös raskausarpia toisella puolella ei jälkeäkään.

Tavallaan asia häiritsee mutta ei onneksi esim.vaatteet päällä näy mtn.

Minä sain kanssa lapset hyvin pienellä ikäerolla(alle vuosi). Luulen kyllä että esikoinen oli se joka venäytti ton mahan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän