Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istutaanko yhdessä iltaa täällä av:lla?

Vierailija
06.07.2012 |

Loma alkoi ja ei huvita mennä minnekään mutta kiva seura hyvän ruuan ja juoman kera kelpaa! :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkarahkaa, rahvaanomaista, mutta sentään vaniljatangon kera. Juomana extra kuiva upcider.

Ja tosiaan, mansikan maku vaihtelee kesästä ja keleistä riippuen. Mut mansikka kahvin kera kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta. Testataan joskus.

Mies ja vauva tuhisee makkarissa. Olen harvinaisen onnellinen. Kippis teille!

Vierailija
42/53 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit alkaa loma!!

Nyt miehen kanssa lähdetään käymään kohta kaupungilla syömässä ja muutamalla olusella, juhlistamassa myöhästetysti hääpäivää.. Mies saunoo lasten kanssa parhaillaan ja itse kirjottelen ja jäähdyttelen täällä terassilla:)

Ihana fiilis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä omia vauvoja, mutta sukulaisten vauvoja olen saanut nuuskutella ja ostaa niitä ihania, pikkuriikkisiä vaatteita. Mutta mulla on sentään se tuhiseva mies. Ai niin, oliko tämä sitä itsestä puhumista?

46

mansikkarahkaa, rahvaanomaista, mutta sentään vaniljatangon kera. Juomana extra kuiva upcider. Ja tosiaan, mansikan maku vaihtelee kesästä ja keleistä riippuen. Mut mansikka kahvin kera kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta. Testataan joskus. Mies ja vauva tuhisee makkarissa. Olen harvinaisen onnellinen. Kippis teille!

Vierailija
44/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen mielellään vähän myöhemmin jos vaan mieheni päästää koneelle. nyt hän nukkuu ja lapset on viellä pihalla mutta myöhemmin tulen!

Vierailija
45/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota sinä vaikka kertomalla mitä omassa elämässsi on meneilllään, painaako jokin jne. :)

Vierailija
46/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota sinä vaikka kertomalla mitä omassa elämässsi on meneilllään, painaako jokin jne. :)

Päinvastoin elämä on kivaa! :)

Loma edessä, mies lasten kanssa saunassa, mä meen kohta perässä. -1-

Vierailija
47/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka linkkaa koko ajan jotain iltalehden linkkiä. laittaa sen joka keskusteluun ja tuo on spämmäämistä! bannia sille

Vierailija
48/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon bissee, ei ole nälkä. Vieraita tulossa, oon semmonen kauhee AV-mamma, joka vilkuilee palstaa, vaikka olis vieraita :D - no, se on vaan tyttäreni ja hänen kaverinsa, jotka itsekin dataa jatkuvasti ;)

Vierailija
49/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä taustalta ajan kuluksi. :) En lähtenyt miehen ja lasten kanssa mökille, kun ajattelin että täällä kotona on niin paljon hommia jotka pitää saada tehdä rauhassa....mies just soitti ja kertoi kuinka ihanaa niillä on siellä, vesi on lämmintä, lapset polskii onnellisena ja mökkinaapurit on käymässä...ehkä siellä ois sittenkin ollut ihan hauskaa.

Ap:lle onnittelut lomasta. :)

Vierailija
50/53 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkäähän puhetta yllä :)

-1-

Vierailija
51/53 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaanko vielä kerran loppuvan kesän kunniaksi?

Pliis!

Vierailija
52/53 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki valitsis jonkun nimimerkin. Vaikuttaa puuduttavalta tuo numeroiden hokeminen. :)

Vierailija
53/53 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivää viettämässä?