Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja aikoo ruveta pitämään blogia oppilaista?! What?!

Vierailija
06.07.2012 |

Mä oon ihan kauhuissani, kun kuulin naapurin rouvalta, joka on lapseni opettajan ystävä, että tämä tätsy aikoo ruveta pitämään luokasta blogia. Sinne tulisi kuvistöitä,valokuvia ja oppilaiden kirjoituksia ym., jos oikein ymmärsin. Onko tää teidän mielestä ihan ok? Mä en missään tapauksessa halua, että kaikenmaailman pedofiilit pääsee kattelee kuvia mun lapsesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin päiväkodeissa ruksitaan ruutuun mitä saa näyttää, missä ja mitä ei.

Vierailija
2/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiryhmässä pidetään blogia. Ko. blogi on tunnusten takana, eli ei kuka tahansa pääse sitä lukemaan. Lisäksi etukäteen kysyttiin, saako lapsesta julkaista siellä kuvia ja jos, niin saako kuvan yhteydessä mainita ETUnimen.

Ihan kiva juttu tämä blogi on ollut, eikä ole millään lailla ketään nolannut tms. Tarkoitus on varmaan vähän valottaa päiväkodin toimintaa, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin ulkopuolelle, jos muiden hölmöt vanhemmat siihen suostuu.

AP

Vierailija
4/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on, kuten meidän lasten päiväkodissa, kumma kyllä osaavat sensuroida sen niin, että lapset eivät ole kuvissa tunnistettavissa, eikä teksteissä.

Luota vähän open ammattitaitoon, kyllä nykyopet tietävät, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
5/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä opettajan esimieheen (=rehtoriin) ja kerro ettet oikein hyväksy tätä.

Vierailija
6/6 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille reksille, että paheksut tällaista tapaa seurata luokan tekemisiä. Tosi laiskalta ja udistumishaluttomalta tämä opettaja vaikuttaakin. Vaadi sille potkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi