Saako muslimimiehet valita itse puolisonsa?
Kommentit (5)
Sopis hyvin sun toimenkuvaan.
Tyttökin vois ostaa enemmän niitä merkkivaatteita muualta kuin kirpputorilta ja saisi syödä Ruotsin laivalla ihan seisovasta pöydästä tai a'la cartesta
Vanhoillisista yhteiskunnista tulevat eivät aina saa valita puolisoaan itse olivat muslimeja tai eivät. Ainakin intialaisilla on sellaiset tavat. Toiset vanhemmat kuuntelevat toiveita, toiset eivät. Tunnen yhden muslimimiehen, joka olisi riittävän hyvä mies kenelle tahansa, mutta joka mainitusta syystä tuskin menee naimisiin ollenkaan - tai vasta isänsä kuoltua (minun arvaus). Vanhempien kunnioitus on todella syvässä, eikä hän voisi loukata heitä.
Vanhoillisista yhteiskunnista tulevat eivät aina saa valita puolisoaan itse olivat muslimeja tai eivät. Ainakin intialaisilla on sellaiset tavat. Toiset vanhemmat kuuntelevat toiveita, toiset eivät. Tunnen yhden muslimimiehen, joka olisi riittävän hyvä mies kenelle tahansa, mutta joka mainitusta syystä tuskin menee naimisiin ollenkaan - tai vasta isänsä kuoltua (minun arvaus). Vanhempien kunnioitus on todella syvässä, eikä hän voisi loukata heitä.
sama koskee naisia.
Koraanin mukaan ketään ei saa pakottaa avioliittoon.
mutta kaikenlaista tapahtuu silti tässä maailmassa. kristitytkin tekee vaikka mitä mikä on kiellettyä. ihmiset ovat pahoja.
Maailmassa on 650 000 000 muslimimiestä. "Muslimimiehet" eivät ole yhtenäinen ryhmä sen enempää kuin kristityt miehetkään. Jotkut eivät varmasti saa, toiset varmasti saavat.
Oma mieheni valitsi minut ihan vapaasti.