Tämä on torstai-illan virallinen hyväntuulinen höpöttely- ja ajatustenvaihtoketju!
Kommentit (9)
hyvässä seurassa, ja totesin olevani pitkästä aikaa aika onnellinen. Olo oli kepeä ja iloinen ja olin todella jotenkin enemmän elossa. :)
Lämmin kesäpäivä, ilo ja aurinko tuntuu kropassa vielä illallakin, eikö vain?
2
hyvässä seurassa, ja totesin olevani pitkästä aikaa aika onnellinen. Olo oli kepeä ja iloinen ja olin todella jotenkin enemmän elossa. :)
Ja täällä on itikoita ihan hirveesti. Ei ne yleensä vaatteiden tai tukan läpi tule..
Nettailen tässä samalla ja youtubesta yritän Elokuuta kuunnella, vaan kun pätkii tyyliin ..taa, paa, saa, ett, jou..
Yhden olusen taidan vielä ottaa ja teille kaikille toivotan mukavaa iltaa ja ihanaa kesää..=))
Elekee tapelko hirveesti ja pitäkee aavee pystyssä siihen kun mää tuun..=))
mun ihana rakastaja antoi kuulua itsestään pienen tauon jälkeen ja lupasi tulla suomeen piakkoin.Eroan miehestäni hänen arvaamattomuutensa ja aggressiivisuutensa vuoksi kun en enää jaksa.
jälkeenkään ja olen velkakierteessä.. Mutta rakkaat ystävät pelastavat tilanteen, nyt huomaan ne ketkä eniten minua rakastavat. ? Ihana tunne, kun ei ole täysin yksin tässä maailmassa..
jälkeenkään ja olen velkakierteessä.. Mutta rakkaat ystävät pelastavat tilanteen, nyt huomaan ne ketkä eniten minua rakastavat. ? Ihana tunne, kun ei ole täysin yksin tässä maailmassa..
Täällä oli eilen illalla ihana mies. Istuskeli terassilla ja olisi halunnut herättää vaimon rakastelemaan tai ainakin iltaa ihailemaan, mutta tiesi vaimon suuttuvan. Mies oli niin uskollinen, että ei lähtenyt edes flirttailuun mukaan (ihan pikkuisen yritin). Vaimonsa saa olla tyytyväinen. Sellaiset luovat uskoa meihin, jotka ovat kohdanneet jos jonkinlaisia panopettereitä.