Mietin kauan hyvää provoa. Sitten keksin
Pitäisi kertoa uskottava juttu, jossa on hyvin ristiriitainen tilanne.
Sellainen, että jokainen näkee selkeästi missä mennään, mutta korrektius kipeässä tilanteessa estää sanomasta mitä ajattelee.
Toisaalta jokainen on itse ollut siinä tilanteessa, josta olisi voinut joutua provoni kaltaiseen tilanteeseen.
Siinä sitä oli mammoille pähkäilemistä.
Kymmenen minuuttia ja 40 viestiä + liki 500 lukukertaa + liekki merkkinä kuumasta aiheesta.
Joko arvasti missä sua vedettiin 10 - 0
Ha ha ha haa
Kommentit (33)
oot kyllä todellinen nero! Oon tosi kateellinen sulle nyt.
Pahinta on, ettet tietä missä sua vedätettiin
Mutta tämä minä ja te muut -asenne aikuisella jaksaa aina huvittaa. Sähän et tietenkään kuuluu meihin "mammoihin" vaan olet provoilijana arvoasteikossa paaaljon korkeammalla. P.S. Täällä käy tuhansia ihmisiä per vuorokausi.
Mutta tämä minä ja te muut -asenne aikuisella jaksaa aina huvittaa. Sähän et tietenkään kuuluu meihin "mammoihin" vaan olet provoilijana arvoasteikossa paaaljon korkeammalla. P.S. Täällä käy tuhansia ihmisiä per vuorokausi.
Hyvin sanottu!
Toiseus kukoistaa tällä palstalla. Samaan lokeroon menee ne, jotka ihmettelee kun täällä ollaan asiasta "milloin mitäkin mieltä". Ihan kuin täällä kirjoittelisi vain viisi ihmistä.
On se kun pitää väkisin vääntää juttua että saa av-mammat pois tolaltaan!
Nosta vaan läskipersees ylös penkistä ja mee vaikka siivoamaan huushollis!
Sulla on elämä täällä netissä. Käytät aikaa kirjoituksiesi suunnitteluun ja kirjaat ylös kirjoittelujesi luku- ja kommentointikerrat. Jaksat vielä tulla takaisin kertomaan tulokset ja osaat vieläpä ilakoida siitä, miten suosittu täällä av:lla olet.
Ihanaa, pyrin samaan.
Kävin jo aikoja sitten julistamassa aloituksesi jo provoksi, josta kunniamaininta minulle! Kiitos, nyt tuntuu todella hyvältä.
Provonhuutajia kateelliset parjaavat, mutta me jos ketkä olemme av:n eliittiä, paljon Palsta Mammaa ja nolife-provoilijaa ylempänä.
Narsisti pitää itseään usein poikkeuksellisen älykkäänä, vaikka olisi älyllisesti keskiverto.
Paljastat siinä ketjussa ammattisi. Tässä luonteesi.
Mutta et olis vielä malttanut paljastaa sitä, jos oikeasti olisit keksinyt sen.
U twisted little f**c
se vaimon raiskaus on siis naisen kirjoittama.
se vaimon raiskaus on siis naisen kirjoittama.
edes avannut tuota vaimon raiskaus-ketjua. En viitsi avata provoja, ja tuo otsikko haisee jo kauas. Mies ei olisi potenut asiaa tuolla lailla, vaan olisi otsikoinut "vittu mä hakkaan sen äijän".
ja tiitun kommentit samalta kirjoittajalta.
Plääh, ei tullut edes avatuksi koko ketjua - pelkkä otsikko haiskahti niin pahasti.
edes avannut tuota vaimon raiskaus-ketjua. En viitsi avata provoja, ja tuo otsikko haisee jo kauas. Mies ei olisi potenut asiaa tuolla lailla, vaan olisi otsikoinut "vittu mä hakkaan sen äijän".
Lisäksi "todennäköisyys" sille, että joku mies ylipäänsä tulee nillittämään tuon tyyppisestä asiasta tällaiselle palstalle on - hmmm, aika pieni..? ;)
sen ketjun, mutta kyllä se paljastui jo ensi riveiltä provoksi.
Tiedättekö mikä on vielä parempi provo?
Kerron huomenna....
Näihin aikoihin seksi palstalla.
oot kyllä todellinen nero! Oon tosi kateellinen sulle nyt.