Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin kauan hyvää provoa. Sitten keksin

Vierailija
05.07.2012 |

Pitäisi kertoa uskottava juttu, jossa on hyvin ristiriitainen tilanne.

Sellainen, että jokainen näkee selkeästi missä mennään, mutta korrektius kipeässä tilanteessa estää sanomasta mitä ajattelee.

Toisaalta jokainen on itse ollut siinä tilanteessa, josta olisi voinut joutua provoni kaltaiseen tilanteeseen.

Siinä sitä oli mammoille pähkäilemistä.

Kymmenen minuuttia ja 40 viestiä + liki 500 lukukertaa + liekki merkkinä kuumasta aiheesta.

Joko arvasti missä sua vedettiin 10 - 0

Ha ha ha haa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus on provo.

Huoh.

Vierailija
22/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, ei tullut edes avatuksi koko ketjua - pelkkä otsikko haiskahti niin pahasti.

Ja toisaalta, jos aihe on hyvä ja keskustelua herää niin ei haittaa, vaikka olisikin provo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa sinne, että vakavilla asioilla ei saa provoilla, mutten jaksanut.

Mun mielestä provossa pitäisi olla muutakin kuin paljon viestejä ja lukukertoja jne. Sen pitäisi saada aikaan jonkin sorttista hulvatonta keskustelua, tuoda esille ihmisten typeryyttä tms. Raiskaus, pedofiilit jne ovat jotenkin "liian helppoja" ja mielikuvituksettomia aiheita, jotka totta kai herättävät ihmisissä reaktioita. Lisäksi mun mielestä vähän mautonta provoilla raiskauksella, mutta se nyt on vain mielipide :)

t. itsekin iloinen sunnuntaiprovoilija

Vierailija
24/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

U twisted little f**c

Vierailija
25/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa sinne, että vakavilla asioilla ei saa provoilla, mutten jaksanut.

Mun mielestä provossa pitäisi olla muutakin kuin paljon viestejä ja lukukertoja jne. Sen pitäisi saada aikaan jonkin sorttista hulvatonta keskustelua, tuoda esille ihmisten typeryyttä tms. Raiskaus, pedofiilit jne ovat jotenkin "liian helppoja" ja mielikuvituksettomia aiheita, jotka totta kai herättävät ihmisissä reaktioita. Lisäksi mun mielestä vähän mautonta provoilla raiskauksella, mutta se nyt on vain mielipide :)

Siksi, että koko rikos on hyvin harvoin kovin yksiselitteinen.

Feministit kyllä mielellään tappaisivat jokaisen, jota joku keksii syyttää raiskauksesta, mutta itse korostaisin naisen vastuuta tapauksissa joissa on annettu joitakin merkkejä suostumukselle.

Suorastaan perseestä on tälläiset

Julian Assange tapaukset, joissa ei edes syytetä mistään sellaisesta, mitä ei jokaisessa parisuhteessa olisi tapahtunut.

On kohtuutonta, että jonkun ihmisen ura ja elämäntyö voi tuhoutua siksi että sattuu naimaan feministiä, joka ITSE on miehen alunperin sänkyynsä vongannut.

Itse en tietenkään hyväksy sellaista, että naisen EI ei olisi ehdoton kielto, mutta tämä pätee vain minulle.

En tuomitsisi kuitenkaan, jos on naisen tahdosta menty sänkyyn ja sekstailtu, mutta sitten "ylimääräisestä" naisen nukkuessa voisikin joutua linnaan.

Toki itse ymmärrän, että tässä tilanteessa naisen ei on ei, mutta enemmän olen nähnyt niitä tilanteita, joissa nainen on ollut mielissään "jatkoista".

Kohtuuttomia te naiset vaaditte ja kohtuuttomista syyttelette.

Siksi "raiskauksesta" pitää heittää provoa

Vierailija
26/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
27/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö?

Vierailija
28/33 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit kyllä mielellään tappaisivat jokaisen, jota joku keksii syyttää raiskauksesta, mutta itse korostaisin naisen vastuuta tapauksissa joissa on annettu joitakin merkkejä suostumukselle.

Julian Assange tapaukset, joissa ei edes syytetä mistään sellaisesta, mitä ei jokaisessa parisuhteessa olisi tapahtunut.

On kohtuutonta, että jonkun ihmisen ura ja elämäntyö voi tuhoutua siksi että sattuu naimaan feministiä, joka ITSE on miehen alunperin sänkyynsä vongannut.

Itse en tietenkään hyväksy sellaista, että naisen EI ei olisi ehdoton kielto, mutta tämä pätee vain minulle.

En tuomitsisi kuitenkaan, jos on naisen tahdosta menty sänkyyn ja sekstailtu, mutta sitten "ylimääräisestä" naisen nukkuessa voisikin joutua linnaan.

Toki itse ymmärrän, että tässä tilanteessa naisen ei on ei, mutta enemmän olen nähnyt niitä tilanteita, joissa nainen on ollut mielissään "jatkoista".

Lopetahan jo ne raiskausprovot ja kipitähän nukkumaan hammaspesun kautta! :)

Vierailija
29/33 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo äidin suusta-ketju voi myös olla provo eikö?

Oppikaa jo tuntemaan tämä kirjoittaja (helppoa, katsokaa tyyliä). On monien naisvihamielisten (ja varsinkin äiti-aiheisten) viestien takana. Aikamoinen reppana, vaikkakin omasta mielestään todella älykäs.

Laitan aina välillä poliisille nettivinkkiä, kun jutut menevät liian hurjiksi.

Vierailija
30/33 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä olen sitten kateellinen sinulle!

Olen kateellinen siitä, että sinulla on niin paljon aikaa ja vähän huolia, että on mahdollisuus käyttää aikaa (ja aivoja?) jonkun provon keksimiseen.

Onnittelut siitäkin, että sinäkin voit nyt tuntea onnistuneesi jossakin.

Pahoittelut siitä, että keksimäsi provo - niin läpinäkyvä kuin se onkin - voi olla todellisuutta ja elävää elämää jollekin toiselle, joka voi saada hyviä vinkkejä tosissaan kirjoitetuista vastauksista.

Vierailija
31/33 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta siis yleensä ei todellakaan saa mitään suostumisiä tms. niin kyseessä on raiskaus. Jos oma mieheni yhtyisi minuun, minun nukkuessani niin aivan tasan tarkkaan lentäisi mies elämästäni samantien.

NUKKUVAAN IHMISEEN EI YHDYTÄ. piste. Vaikka oltaisiinkin jatkoilla ja niiden jatkojen aikana tapahtuisi jotain sekstailua ja hiplaamista, niin se ei todellakaan anna miehelle lupaa raiskata nukkuvaa naista.

Vierailija
32/33 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä ainakin olen asian käsittänyt. Ei kai kukaan kirjoita ihan totta tänne oikeasti? Vaan enimmäkseen nämä on semmosia satuja ja tarinoita, joilla saadaan aikaan keskustelua.

Vierailija
33/33 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavan surullista. Ihan liekeissä...