Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono ja ajattelematon äiti läheisteni mielestä..

Vierailija
05.07.2012 |

Meillä mieheni kanssa on neljä 4-13-vuotiasta lasta.

Siskollani on kaksi 8-12- vuotiasta.

Asutaan nyt lomalla ihan sovitusti mökillä yhdessä perheinemme, mutta minä olen se paska, joka käskyttää lapset nukkumaan porrastetusti viimeistään klo 22 aikaan.

Lapset itse, sisko ja oma mieheni ovat sitä mieltä, että lapsillakin on loma ja nukkumaanmenoaikoja ei ole ja saavat valvoa ihan miten tykkäävät. Lapset sitten valvovat 23-00 tai ylikin jos mies, siskoni tai lapset saavat päättää.

Itse ajattelen, että lapsilla on nukkumaanmenoajat myös kesällä, mutta nyt olen suututtanut lasten lisäksi siskoni ja mieheni.

Olenko idiootti jeesustelija? Kkertokaa ulkopuolisen mielipide..Jokainen tässä huushollissa on mulle nyt äkäinen, sekä lapset, että aikuiset..=((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä muistan ainakin omasta lapsuudestani, että kesällä sai valvoa pidempään.

Voitteko tehdä kompromissin, että nukkumaanmenoaika olisi, mutta se olisi myöhempään kuin normaalisti?

Koska noin vanhoilla lapsilla rytmin säilyminen ei kuitenkaan ole niin tärkeää kuin pienemmillä lapsilla (ok, tuo neljävuotias on aika pieni vielä..).

Vierailija
2/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa sitä mieltä että lapset petiin myös kesällä ihan normaalisti. Enintään tunnilla saattaa heittää nukkumaanmeno. Viimeistään ovat kymmeneltä unessa ja kyseessä 8 vuotiaat lapset. Itsekin tahdon hetken hiljaisuutta ennen kuin menen nukkumaan. Ja jos lapset valvoo pidempään, kuten vaikka uutena vuotena, on ihan varma että ne myös nousee aamulla tuntia aiemmin kuin yleensä. On kokeiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kodissa omat säännöt. Älä ota itseesi.

Jos sä haluat pitää kellonajoista kiinni niin keskustelkaa.

Et ole huono tai paha, päinvastoin!

Vierailija
4/4 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin lapset, kolmetoistavuotiaalle mielestäni kohtuutonta. Jossainvaiheessa lapset voi komentaa sänkyyn mutta nukkua ei vielä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi