Päästäisitkö pian 12 v.n tytön
kaverinsa kanssa kahden uimarannalle, jossa valvonta? Olenko ylivarovainen kun en päästä. Tyttö osaa uida hyvin. Harrastanutkin uintia.
Kommentit (10)
Omani olen päästänyt uimaan kaverien kanssa jo 10-vuotiaasta yläspäin. Mutta tunnen lapseni ja luotan häneen. Kaikkia samanikäisiä ei ehkä voisi päästää ilman aikuista rannalle.
Mun lapset ovat menneet jo kavereiden kesken 7v ylöspäin.
On toki lapsesta kiinni, mutta meidän 12-vuotiasta en päästäisi. Kyllä sinä itse tiedät, voiko lapsesi jo laskea tuommoiselle retkelle vai ei.
Siis tuolle toiseks edelliselle osotettu tämä.
mielikuvitusrikas lapsi - siis siinä määrin, että voi hyvin saada päähänsä tehdä jotain, mikä on tyhmää tai jopa vaarallista.
Siis tuolle toiseks edelliselle osotettu tämä.
Kyllä 12-vuotiaan, KOHTA YLÄ-ASTEELLE MENEVÄN
Tulisi jo osata tunnistaa vaarat, vai meinasitko mennä ylä-asteellakin vielä sen mukaan uimaan?
Anna sen kerran töpätä niin siinäpähän oppii. Et sä voi sitä täys-ikäseks vahtia, tai no voit tollasessaki asiassa mikä on päivän selvä asia jo aika monelle 7-vuotiaalle, mut tuo on aika häiriintynyttä jo
Käyn mäkin joskus lasten mukana uimassa ja heitän heidät kavereiden kanssa rannalle autolla, mut toisinaan annan heidän mennä keskenäänkin tottakai
kävi kerran nimittäin niin että tyttä 10v ja serkku 13v menivät siskoni kanssa rannalle ja sattui ja tapahtui ja tyttäreni kaverin kamera putosi veteen. he tietysti syyttivät tyttöni serkkua siitä tapahtumasta. jos siskoni ei olisi ollut aikuisena paikalla ja todistamassa mitä oikeasti tapahtui niin olisi voinut tulla kallis lasku. että.
10v eteenpäin. ja poikalapsia on mulla.
Minulla on myös kuutoselle menevä tytär, on käynyt monet kerrat uimassa kaverin kanssa tänä kesänä järvellä.