Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua suomalaisten tapaa viettää lomaa...

Vierailija
05.07.2012 |

työleirillä joko omalla tai sukulaisten mökillä. Lisäksi hyttyset ja usein paska sää, siellä sitten kärvistellään ja yritetään vakuuttaa itselle, että onpas hieno loma :DD

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän asenteesta kinni. Paska kesäloma on paska vaikka miten vääntäis.

Kai se loma on pohjimmiltaan kuitenkin asennekysymys niin kuin moni muukin tässä elämässä.

Vierailija
2/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vuokramökillä, jossa on täydet mukavuudet, riittää mainiosti meidän perheelle. Ihana palata sen jälkeen kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, eikö?

Vierailija
4/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt lapsuuteni ja nuoruuteni tuollaisella työleirillä ja kun nyt vietän ansaittua kesälomaa, minua ei saa lähellekään kesämökkejä.

Vierailija
5/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä tuppautuu makkarapaketin kanssa täysihoitoon muiden mökille :)

Vierailija
6/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua omaa työleirimökkiä tai vierailla toisten mökeillä. Tää itikoitten syötämänä oleva viikko riittää ja sit pääsee kaupunkiin ihmisten ilmoille.

Vierailija
7/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä tuppautuu makkarapaketin kanssa täysihoitoon muiden mökille :)

Vierailija
8/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa joku väitti että kotona oleminen tarkoittaa samaa kuin että ei olisi tehnyt MITÄÄN koko loman aikana. Vaikea uskoa- vai ovatko päivät kuluneet kirjaimellisesti sängyssä maaten tunnista toiseen?

Vierailija
9/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa työleirillä, kun oli kesäloma töistä! Kuukausi vuorilla, hyttysiä, puucee, ei sähköä tai lämmintä vettä.. Sääkin oli usein paska, eli kylmä ! Ajattele, mulla ei ollu yhtään paska loma omasta mielestäni !

Vierailija
10/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan aina ihan täyspaska loma.

Yleensä jos haukutaan jonkun lomatyyli kerrotaan tilalle parempi.

Odottelen sitä parempaa lomaideaa:)

Vierailija
11/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet hankkii sen kalliilla ja sitten ei voikaan viikonloppuisin ja lomilla tehdä muuta kun kököttää siellä. Hirveää. Monä kaipaan lomilta vaihtelua ja elämyksiä.

Vierailija
12/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Vierailija
13/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työleirillä joko omalla tai sukulaisten mökillä. Lisäksi hyttyset ja usein paska sää, siellä sitten kärvistellään ja yritetään vakuuttaa itselle, että onpas hieno loma :DD

Vierailija
14/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin yleiseltä lomanviettotavalta 30+ -ikäisillä saatika nuoremmilla. Yksikään tuntemani lapsiperhe ei vietä kesää "työleirillä".

Vierailija
15/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset lomat lienivät yleisiä 70-luvulla, mutta eivät enää.

Ja että aikuiset ihmiset jaksaa messuta joistakin pienistä hyttysistä ....

Tyytyväinen mökkilomalainen

Vierailija
16/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä järven rannalla. ei työleirillä vaan relaamassa. matkustellaan muulloin ulkomailla. ei koskaan kesällä.

ja mitäpä se kenellekään kuuluu, miten, missä ja kenen kanssa muut lomansa viettää?

Vierailija
17/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen paremminkin, että sua ahdistaa se fakta, että jollain on se mökki, peritty tai ostettu

eihän palsta mamma mökkiä ottais, vaikka ilmaseksi sais, ei :D

Vierailija
18/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet hankkii sen kalliilla ja sitten ei voikaan viikonloppuisin ja lomilla tehdä muuta kun kököttää siellä. Hirveää. Monä kaipaan lomilta vaihtelua ja elämyksiä.

muiden kalliit mökit??? Mä ymmärtäisin jos oma mökkeily ahdistais ja sen kalleus mutta että muiden:)

Käytkö täpöillä?

Vierailija
19/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä ja sukulaisia, jotka joskus ovat olleet useamman viikon meillä asumassa loma-aikaan. He kaikki ihmettelevät suomalaisen elämäntyylin rentoutta ja leppoisuutta.

Heistä on ihan uskomatonta, että voi olla kokonainen ilta aikaa saunoa, grillailla ja käydä uimassa. Tai iltapäivä aikaa istua puutarhatuolissa lueskelemassa kirjaa.

Amerikassa, he sanovat, pitäisi olla koko ajan menossa, tehdä jotain, näyttää hyvältä, käydä huvipuistoissa tms. - eikä kenelläkään ole neljän viikon lomia.

Vierailija
20/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, etten halua langeta siihen, mihin muutamat tuttavat ovat langenneet. Eli ottaneet lainaa ja ostaneet kesämökit. Mies haluaisi meqille sellaisen, mutta olen jarruttanut juuri siksi, että itseni tuntien, ajattelisin, että siellä on sitten pakko olla koko rahan edestä ja muuhun ei rahaa jäisikään.