Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan tädit hoi! Karkkien irtomyynnistä...

Vierailija
05.07.2012 |

Olisin kiinnostunut kuinka usein marketeissa olevat irtokarkkilaatikot pestään? Entäs ne kauhat, joilla otetaan niitä karkkeja?

Ottaako elintarvikeviranomaiset niistä koskaan bakteerinäytteitä?

En ole kovin pöpökammoinen, mutta joskus karkkeja ostaessani tätä mietin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut 1,5 vuotta töissä s-marketissa enkä koskaan ole nähnyt pestävän. toki ne on silti voitu pestä, mutta jos ne pestäisiin useasti, olisin varmasti nähnyt. ei niitä edes tyhjennetä koskaan, niin en usko että pestäisiinkään.. kauhoja ehkä joskus kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä varmaan karkkilaareista juurikaan välitetä, kun ne eivät ole niin pilaantuvaa sorttia. Toisaalta eihän se haitaksi olisi niitäkin välillä putsata. Ja aika hyvin varmaan siirtyy bakteerit karkeista, kun näkee kuinka jotkut niihin laatikoihin käsiänsä tunkee.

Bakteerinäyteet laatikoista myös, mutta ilman hysteriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tota joskus miettinyt. Usein näkee myös kun kakarat juoksentelee kaupassa ilman valvontaa ja käy sorkkimassa ja tunkemassa suuhun niitä irttiksiä. En ikinä ota niistä laatikoista, mitkä on pienten lasten ulottuvilla, vaan niistä ylemmistä.

Onkohan olemassakaan mitään yleistä sääntöä, minkä mukaan noista laatikoista ja kauhoista pitäisi ottaa näytteitä? Kytätäänhän tässä maassa kaikkea hullumpaakin.

Vierailija
4/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan karkkini kaupunkini videovuokraamosta. Satun entisenä työntekijänä tietämään, että kyseinen pomo on erikoishuolellinen karkkiosaston kanssa. Päiväyksiä seurataan, kauhoja ja purkkeja pestään joka ikinen päivä. Ja siellä valvotaan myös, ettei kukaan koske niihin käsin. Mut näin ei ole joka vuokraamossa tietenkään. Mut jos sääntöjä noudattavat, niin pitäisi huoltaa päivittäin. Kaupoissa sen sijaan en ole ikinä nähnyt kenenkään siivoavan karkkiosastoa. Suosittelenkin siis videovuokraamoa karkkien ostoon. Usein valikoima on myös tosi hyvä.;)

Vierailija
5/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vastuussa karkkilaareista vaan se firma joka niitä toimittaa.

Vierailija
6/6 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vastuussa karkkilaareista vaan se firma joka niitä toimittaa.

näin mäkin olen ymmärtänyt! joku tyyppi kiertää tietyn alueen karkkiosastot. mut onko kukaan nähnyt työssään? käyvätkö kauppa-ajan ulkopuolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi