Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjalihasten PURISTUS

Vierailija
04.07.2012 |

Olen nyt muutaman päivän treenaillut apteekista saatavalla Comella. Olen kuvitellut jännittäväni oikeeaa lihasta, ainakin yhdynnässä puristan sillä lihaksella ja virtsasuihku katkeaa myöskin.

Nyt kun tein noita puristuksia ilman tuota comea, niin tavallaan "löysin" uuden puristuskohdan. Tämä tuntuu ylempänä ja tuntuu kiihottavaltakin toisinaan. Jännitystä on vaikea pitää kauaa yllä.

Olenko siis kuitenkin puristanut väärää lihasta vai löytyikö tuo toinen nyt jotenkin tuon toisen lihaksen vahvistumisen kautta? (peppulihaksesta ei siis ollut kyse ensimmäisen treenin kohdalla).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen ajatellut sen olevan vain lantionpohjalihasten etummainen puoli... siis lantionpohjalihaksia treenatessahan supistetaan peräaukon suulta ja viedään "puristustunne" klitorikseen asti.

Comella itekin reenaillu ja se on kyllä hyvä!

Vierailija
2/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kolme eri "kohtaa" tulee käytyä läpi noin. Toivottavasti tuo on hyvä, jotenkin siihen pitää kunnolla ainakin keskittyä. Tuntuu, että tekeekin jotain :) Itselläni aivan varmasti (vaikka lääkäri ei ole todennut) jonkin sortin laskeumia vaikean synnytyksen takia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta kun on synnyttänyt ja sisällään kantanut.

Ei mitään oo kyllä todettu eikä nyt kauheesti mitään vaivaakaan oo ollu... mutta kuitenkin..

Mulla ollu 3 erilaiset jumppakuulat, mutta ei millään niillä oo tullu tällästä tunnetta aina reenaamisen jälkeen kun comella. Eli sillä tietää oikeesti tehneensä jotain, eli uskon että jotain edistystä siellä tapahtuu.

Nyt kun reenaillu sillä jo vähän pidempään niin ei enää sillä tavalla tunnu jälkeenpäin tai reenin aikana että väsähtäis... :D

terv. 2