Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti me miehet ei kaivata kauheesti mitään romanttisia juttuja.

Vierailija
04.07.2012 |

Kynttiläillallisia sun muita takkatulia.

Parisuhdeviikonloppuja.

Sen lisäksi ruoka ja paneminenkin voidaan pitää erillään, pillu pilluna ja salaatti salaattina.

Seksikkäät alusvaatteet ja muut hörhelöt on myös aika turhaa rekvisiittaa, korkokengät mukaanlukien. Jos se rönttönen on siinä levällään edessä, niin harvemmin sitä kieltäytyy, vaikkei olisi missään lahjakääreessäkään. Sama koskee karvoja, reuhka, siistitty tai broilerimalli tuntuu loppupeleissä kuitenkin melko lailla samalta.

*nyt nikittä*

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää ettei mies ole jäänyt mistään paitsi :)!

Vierailija
2/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa naisista kuitenkin kaipaa, kumpa miehet ymmärtäisivät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on saatava nainen haluamaan sua, ennenkuin sä saat naisen. Me kaikki tiedämme, että mies haluu aina.

Vierailija
4/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

m35

Vierailija
5/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki tiedämme, että mies haluu aina.

ei mun mies ainakaan. jos edes kerran kolmessa kuukaudessa saa,ni on hyvä! :(

Vierailija
6/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän sanoi kaipaavansa romanttisia juttuja, ei kuulemma olisi paha jos lähes joka päivä olisi sellaista.

Vierailija
7/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä voi tilata listalta ihan mitä itse haluaa eli sen pihvin ja siitäkin voi roiskaista ne herneenversot ja rucolat sivuun ilman että syntyy ilmiriita.

Tero

Vierailija
8/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluu romanttisia juttuja. Joskus niitä olen jaksanut järjestääkin ja mies on niitä arvostanut.

Totta kai sille kelpaa myös tuhero tuherona ja salaatit salaattina. Ihan niin kuin mullekin kelpaa myös kikkeli kikkelinä ja pihvi pihvinä. Onhan se silti kiva joskus keksiä jotain bonustakin.

Vierailija
9/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuskin monikaan mies välttämättä kaipaa mitään kynttiläillallisia takkatulen ääressä. Mutta jotkut oikeesti tykkää katella naista seksikkäissä alusvaatteissa, eivätkä kaikki välttämättä arvosta hirmuista "majavarämeikköäkään".

Vierailija
10/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös meitä herkkiä humanisteja jotka pitävät myös romantiikasta ja silti ovat heteroita, vaikka joudummekin teidän insinööripunaniskojen homottelua kuuntelemaan.

t. fiksumies

Vierailija
11/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te miehet pidätte tai ette pidä, koska me kuitenkin tiedämme sen paremmin.

Vierailija
12/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös meitä herkkiä humanisteja jotka pitävät myös romantiikasta ja silti ovat heteroita, vaikka joudummekin teidän insinööripunaniskojen homottelua kuuntelemaan.

t. fiksumies

samettihousu-Kari?

Vierailija
13/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa noita seksikkäitä alusvaatteita jätkuvalla syötöllä vaikka kiellän? No tiedänhän minä siihen vastauksen, koska tykkää katella mua seksikkäissä vetimissä. JA koska en itse niitä hanki :/.

Niin, minä en itse kaipaa kynttiläillallisia mutta moni nainen kaipaa, joten jos se mies haluaa pillua niin sen on ensin saatava nainen haluamaan, ja monet naiset tarvii siihen romantiikkaa. Kuka milläkin tavalla.

Vierailija
14/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäiltana ni katotaan kuka on mies.

t. insinööri (AMK)

Vierailija
15/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te miehet pidätte tai ette pidä, koska me kuitenkin tiedämme sen paremmin.

Vierailija
16/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja runsaasti omaa vapaata ja omia harrastuksia ilman lasten meteliä ja akan nalkutusta, sitä kaikki miehet oikeasti kaipaa. Ja ehkä vähän vaihtelua sen pillun suhteen ;)

Valitan naiset, mut tämä on totuus.

Vierailija
17/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi usein toivoo, että pitäisin aina niitä seksialkkareita. Mutten pidä, kun ne on aina puuvillaisia epämukavampia. Tykätään varmaan kutakuin yhtä paljon romantiikasta ja pitsialkkareista, eli ihan kiva muttei pakko.

Vierailija
18/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei varmaan oikeasti kukaan mies kirjoittele tällaiselle palstalle:)

Vierailija
19/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja runsaasti omaa vapaata ja omia harrastuksia ilman lasten meteliä ja akan nalkutusta, sitä kaikki miehet oikeasti kaipaa. Ja ehkä vähän vaihtelua sen pillun suhteen ;)

Valitan naiset, mut tämä on totuus.

Naiset haluaa myös omaa aikaa, vikkelää ja hyvää seksiä ilman liikoja asennonvaihtoja ja kommervenkkejä. Erityisesti haluais saada, mutta pääasia ettei koko iltaa tarvitse esittää kiihottumista ja orgasmia. Nopeasti hommat hoituun, että pääsee tekemään omia juttuja. Lapset hoitoon, mies hiljaiseksi, jne. Eikä se vaihtelukaan tekisi pahaa.

Valitan, miehet, mutta tämä on totuus.

Vierailija
20/34 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet haluu elää poikamieselämää kutta kuitenkin erheen. Mieluiten perheen niin ettei se häiritse hänen poikamieselämäänsä. Mut mihin me naiset oikeastaan tällaista miestä tarvitaan?

ja runsaasti omaa vapaata ja omia harrastuksia ilman lasten meteliä ja akan nalkutusta, sitä kaikki miehet oikeasti kaipaa. Ja ehkä vähän vaihtelua sen pillun suhteen ;) Valitan naiset, mut tämä on totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi