Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko kutsua tuttavat kylään vai pitävätkö ihan kaheleina?

Vierailija
24.11.2005 |

Olemme tutustuneet lasten kautta vähän yhteen mukavaan pariskuntaan. Koska näemme aina ohimennen, ei siinä tosi tutuiksi tulla. Olisiko ihan pöhköä pyytää puolituttuja joskus kylään vai miten hyvin pitäisi toiset tuntea? Yhteisiä kiinnostuksenkohteita tuntuisi olevan, joten puhumista löytyy, ja lapsethan voisivat ainakin leikkiä keskenään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joistakin on tullut ystäviä, toisista ei. Ei siinä mitään menetäkään.

Vierailija
2/5 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tavannut ko. pariskunnan harrastuksessa ja siellä vähän jutellut, mies nähnyt vain ohimennen. Vaikuttivat tosi mukavalta perheeltä ja olimme mielissämme kutsusta. Oli mukava kyläily ja olemme nyt usein tekemisissä ja kyläilemme säännöllisen epäsäännölliseseti. Pariskunnan naista voisin sanoa jopa ystäväksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin lapset yhdistävät jo itsessään niin paljon, että sen varjolla voi hyvin kutsua koko perheen kyläilemään. Miten muutenkaan aikuiset voisivat luoda uusia ystävyyssuhteita? Me on ainakin tehty useitakin puistotreffejä ja lopulta kyläilty " huonolla säällä sisätiloissa" eli jomman kumman perheen kotona.

Kysyä saa - voihan kunniasta kieltäytyä, jos heitä ei huvita tulla.

Vierailija
4/5 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä rohkaisen mieleni. Lähinnä ajattelin, että itse en kehtaisi kutsusta kieltäytyä, joten jos ovat samanlaisia ja eivät vaikka haluaisikaan tulla tai vaikka äärettömän kiireisiä... No kai aikuinen voi tosiaan sanoakin, jos ei halua tulla. Kiitos vastauksista. ap

Vierailija
5/5 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin " tulkaa joskus käymään kylässä meillä" . Siitä varmaan näet vaikuttavatko innostuneilta vai vaivaantuneilta. Myöhemmin voit sitten ehdottaa jotain tiettyä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän