Nykyinen mies ei hyväksy adoptioon antamaa lasta.
Annoin lapsen adoptioon leikki-ikäisenä koska oli vaikea elämäntilanne. Bioisä kuollut jo aikoja sitten.Tapasin uuden miehen ja suhtautui asiallisesti aluksi mutta kun saimme yhteisen lapsen niin ei siedä tätä adioptioon antamaa lasta.Minulla on avoin adoptio eli saisin tavata n.1-2 krt vuodessa mutta en halua riidellä tästä asiasta.Adoptioon antama lapsi on 16v ja pienempi kohta 4v. Kumman lapsen laittaisit etusijalle?eroaisitko tämän takia?
Kommentit (21)
todellakin näkisin sitä omaa lastani.
Mieti kyllä se lapsi haluaa varmasti sinua tavata ja tuntea ja tietää yms.
Miehesi on täysin epäreilu ja idiootti jos ei anna sinun tavata tätä toista lastasi. Kannattaa todella puhua asiasta ja varmaan minä jopa eroaisinkin jos meinaisi ruveta tappelemaan moisesta asiasta.
en ole jaksanut alkaa tappaelemaan tästä.Nuorin lapsi tämä 4v ei tiedä että hänellä on velipuoli.Adoptiovanhempien kanssa tuli viimeksi erimielisyyttä niin en ole sitten jaksanut senkään takia tavata. Ja eron mies ottaa jos tapaan ja tämä nuorin lapsi kovin rakas minulle.
omaa lastasi. Hulluko olet? Mua ei estäisi kukaan, eikä mikään. Edes avioero tuollaisesta mulkvististä.
mä olisin halunnut adoption jossa en olisi tietänyt kenelle menee yms.Oli jo 6v kun annoin adoptioon.
mä olisin halunnut adoption jossa en olisi tietänyt kenelle menee yms.Oli jo 6v kun annoin adoptioon.
Suomessa avoin adoptio on ollut vain muutaman päivän mahdollinen.
omaa lastasi. Hulluko olet? Mua ei estäisi kukaan, eikä mikään. Edes avioero tuollaisesta mulkvististä.
ja meillä yhteinen lapsi,varmasti tämä nykyinen lapsi jäisi isälleen menneisyyteni takia enkä halua vkl-äidiksi. Joutuisin asumaan yksin ja tapaisin adoptioon antamaa lastaa 1 krt vuodessa ja nuorempaa viikonloppuisin en halua sellaista elämää.
ja ihan tampereen pela hoiti adoption.
Hylännyt lapsen, ottanut mieheksesi kusipään ja tehnyt lisää lapsia, vaikka edellisetkään ei kiinnosta ja riidellyt ihmisten kanssa, jotka rakastavat lastasi.
Jos annat miehen määräillä ja hylkäät lapsia, niin makaa kuin petaa.
Mun miehellä ei ole mun elämään määräilyoikeutta, enkä voisi ikinä kuvitella että tuollaista edes ehdottaisi.
ja lapsen annoin pois koska en halunnut toimeentulotuella elättää häntä ja olla koko ikäni yh.Tein lisää lapsia koska nyt meillä on perhe ja adoptiovanhempien kanssa riitelin kun he pyysivät että antaisin lapselle rahaa kun bioisä kuoli vaikka bioisältä ei jäänyt omaisuutta lainkaan vaan velkaa.
Se sana on ANTAMAANI. Helvetti sentaan. Etko ole edes peruskoulua kaynyt?
Hylännyt lapsen, ottanut mieheksesi kusipään ja tehnyt lisää lapsia, vaikka edellisetkään ei kiinnosta ja riidellyt ihmisten kanssa, jotka rakastavat lastasi.
Mä olen ollut 10 vuotta totaali-yh ja käyn töissä. Mun lapsi on mun kallein aarre, enkä ikinä laittaisi häntä jonnekin, kun en halua olla yh.
Nyt teillä on rikkinäinen perhe.
oot aika kylmä ja luultavasti pilannut tän lapsen kun varmasti muistaa sen että äiti vaan hylkäs.. Miten 6 vuotiaan ees raaskit? No oli miten oli. Älä tapaa enään jos et meinaa jatkossakaan tavata, mutta turha vanhana sitten itkeä tätä asiaa.
Onneksi lapsesi sai toivonmukaan ainakin hyvät adoptiovanhemmat.
eikä hän ole kusipää? Täh?
En tiedä mikä sun määritelmä on kusipäälle, mutta mulla toi täsmää paremmin kuin hyvin.
kun plussan puolella ei enää uskota sun juttujasi.Ammattivalittaja siirtyny av:lle.
Mies voi mennä muualle noiksi harvoiksi päiviksi, kun tapaat teiniä.
Missään tapauksessa älä luovu niistä päivistä, koska on tärkeää teinille, toiselle lapsellesi sekä myös sinulle että tapaatte.
Pidä puolesi. Suojele myös teiniä mieheltäsi siinä mielessä että näytä että et "hylkää" häntä toista kertaa, siksi että joku hänenelämäänsä kuulumaton ei mukasiedä häntä.
Sitä paitsi kuka sikuinenihminensanoonoin, ettei siedä lasta?