Onko joku nähnyt työmotivaatiota missään?
Olen hukannut omani jonnekin ja se pitäisi saada palaamaan takaisin kotiin, kun hommia olis vaikka kuinka paljon ja loma lähestyy.
Löytäjä saa palkkioksi hyvän mielen :)
Kommentit (22)
tosin tää on omani, mutta voin antaa sulle siitä aimo lohkareen. Ota koppi, on aika painava mutta lämmin :)
Täällä Etelä-Suomessa ei ainakaan ole yhtään motivaatioita. Kaikki ne on kadonneet. Mulla onkin takstiikka, että teen sitten vikana (tai ehkä toiseksi vikana) työpäivänä kaikki ne hommat, jotka tässä viimeisten viikkojen aikana on pitänyt tehdä.
Kesäisin NIIN toivon, että olisin jossain suorittavassa työssä, palvelisin esim. asiakkaita 8 h, eikä tarvitsisi piiskata itseään ja tuskailla tekemättömistä hommista. Tekis vaan, kun homma tulee. Myis vaikka jätskiä. Kun asiakas tulee, tekee sille jätskipallon ja homma on hoidettu.
Teen siis projektityötä, jossa olis hemmetisti kirjallisia hommia tehtävänä näin kesäaikana... ja ei, en oo saanu mitään tehtyä. Päätä särkee av:lla notkumisesta.
Täällä Etelä-Suomessa ei ainakaan ole yhtään motivaatioita. Kaikki ne on kadonneet. Mulla onkin takstiikka, että teen sitten vikana (tai ehkä toiseksi vikana) työpäivänä kaikki ne hommat, jotka tässä viimeisten viikkojen aikana on pitänyt tehdä.
Kesäisin NIIN toivon, että olisin jossain suorittavassa työssä, palvelisin esim. asiakkaita 8 h, eikä tarvitsisi piiskata itseään ja tuskailla tekemättömistä hommista. Tekis vaan, kun homma tulee. Myis vaikka jätskiä. Kun asiakas tulee, tekee sille jätskipallon ja homma on hoidettu.
Teen siis projektityötä, jossa olis hemmetisti kirjallisia hommia tehtävänä näin kesäaikana... ja ei, en oo saanu mitään tehtyä. Päätä särkee av:lla notkumisesta.
Itse näitä hommia jo ihan liian monta vuotta tehneenä on myös alkanut haaveilla työstä, jossa vaan tekisi työtä sen mukaan, miten asiakkaita on, jos vaikka Prisman kassalle :)
Itse näitä hommia jo ihan liian monta vuotta tehneenä on myös alkanut haaveilla työstä, jossa vaan tekisi työtä sen mukaan, miten asiakkaita on, jos vaikka Prisman kassalle :)
Täällä Etelä-Suomessa ei ainakaan ole yhtään motivaatioita. Kaikki ne on kadonneet. Mulla onkin takstiikka, että teen sitten vikana (tai ehkä toiseksi vikana) työpäivänä kaikki ne hommat, jotka tässä viimeisten viikkojen aikana on pitänyt tehdä. Kesäisin NIIN toivon, että olisin jossain suorittavassa työssä, palvelisin esim. asiakkaita 8 h, eikä tarvitsisi piiskata itseään ja tuskailla tekemättömistä hommista. Tekis vaan, kun homma tulee. Myis vaikka jätskiä. Kun asiakas tulee, tekee sille jätskipallon ja homma on hoidettu. Teen siis projektityötä, jossa olis hemmetisti kirjallisia hommia tehtävänä näin kesäaikana... ja ei, en oo saanu mitään tehtyä. Päätä särkee av:lla notkumisesta.
Itsekin vaan notkun täällä ja kaikki hommat tekemättä. Niinpä perjantaina onkin tiedossa sitten rankka päivä, kun joudun tekemään kaikki hommat pois ennen lomalle lähtöä :-/
Fiksua, joo. Mäkin haluaisin vaikka myydä jotain, niin ei jäis hommat kuleksimaan.
Ei mulla mitää työkavereita ole. Oliski, kuluis aika paremmin ja vois juoruta! Istun täällä kylmässä toimistossa ja kaikki muut on lomalla. Ostin huuto.netistäkin tavaraa, mitä en tarvitse. Ja edelleen ne raportit on kirjoittamatta. Vielä ensi viikko, mutta ehkä aloitan huomenna hommien tekemisen, niin ei tule sitten kiire (niin vissiin aloitan). Torimyyjänä vois kans viihtyä. Toisaalta talvella tämä homma on kivaa, kun voi suunnitella kaikkea ja juoda kahvia palavereissa ja pitää jotain esityksiä hankkeesta.
Ei mulla mitää työkavereita ole. Oliski, kuluis aika paremmin ja vois juoruta! Istun täällä kylmässä toimistossa ja kaikki muut on lomalla. Ostin huuto.netistäkin tavaraa, mitä en tarvitse. Ja edelleen ne raportit on kirjoittamatta. Vielä ensi viikko, mutta ehkä aloitan huomenna hommien tekemisen, niin ei tule sitten kiire (niin vissiin aloitan). Torimyyjänä vois kans viihtyä. Toisaalta talvella tämä homma on kivaa, kun voi suunnitella kaikkea ja juoda kahvia palavereissa ja pitää jotain esityksiä hankkeesta.
mutta ei niitäkään viitsi koko ajan häiritä. Mulla oli tarkoitus tänään aloittaa ihan toden teolla, mutta paskanmarjat :) No, tämän jälkeen on vielä monta päivää. Ja pahin on se, että tiedän, että kun kunnolla saan vauhtiin, niin yhdessä työpäivässä ne on tehty, kun oikein puristaa.
ap
mutta ei niitäkään viitsi koko ajan häiritä. Mulla oli tarkoitus tänään aloittaa ihan toden teolla, mutta paskanmarjat :) No, tämän jälkeen on vielä monta päivää. Ja pahin on se, että tiedän, että kun kunnolla saan vauhtiin, niin yhdessä työpäivässä ne on tehty, kun oikein puristaa. ap
Teillä on sentään loma, jota odottaa... Mun pitäs vaan saada hommat hoidettua, enen kuin pomo palaa lomilta. Ja ainut mitä odotan, on se että työt loppuu. En ole edes mikään kesuri, mutta määräaikainen, ja firman tilanteen takia määräaikaisuus ei taida (eikä lain mukaan kai voikaan) jatkua. Mun pitäs laittaa kaikki siihen kuntoon, että täällä pärjätään ilman mun työpanosta, mutta taidankin vaan lusmuilla lopun aikaa.
Huomenna, aivan varmasti. Antaa tämän päivän mennä nyt näin, kun ei enää kannata aloittaa. Kuitenkin vaan pari tuntia työaikaa jäljellä enää. Nyt pidetään kahvitauko(-tunti)ja sitten tarkistetaan kaikki tärkeät nettisivut (iltalehti, iltasanomat, av, fb, sähköposti (ei työsp) yms.) ja sitten kello alkaakin olla neljä. Kyllä tämä tästä.
Huomenna, aivan varmasti. Antaa tämän päivän mennä nyt näin, kun ei enää kannata aloittaa. Kuitenkin vaan pari tuntia työaikaa jäljellä enää. Nyt pidetään kahvitauko(-tunti)ja sitten tarkistetaan kaikki tärkeät nettisivut (iltalehti, iltasanomat, av, fb, sähköposti (ei työsp) yms.) ja sitten kello alkaakin olla neljä. Kyllä tämä tästä.
Huomenna on uusi päivä! Tsemppiä kaikille lusmuilijoille!
Mutta on tää kun ei tuota sähköpostiakaan nyt juurikaan tule. Ja kaiken lisäksi täällä toimistossa tuulee niin, että kaulahuivi pyörisi kaulassa, jos mulla sellainen olisi. Sormet ja ranteet on ihan jäässä, joten ei tää kirjoittaminenkaan oikein suju. Eikä kirjoittaminen lämmitä sormia yhtään.
Jos sitä lähtis kahvia etsiskelemään jostain...
ap
kuten itse kirjoitit, turha tälle päivälle on enää mitään merkittävää aloittaa. Yritin kyllä. No, huomenna on uusi päivä.
Eipä tälläkään palstalla moni juttu liikkuisi ilman meitä työssäkäyviä lusmuilijoita :)
Huomenna jatkuu. Ja sitten ollaan ahkeria :)
Pöydät notkuivat mätiä tomaatteja ja kurkkuja. Inhottavaa.
Huomenna on uusi päivä! Tsemppiä kaikille lusmuilijoille!
Niin, todistaakseni sille lomalla lusmuilevalle pomolleni olevani huippuahkera ja tarpeellinen teen tietenkin joka päivä vähintään 2 tuntia ylitöitä. Kun kerran lomitan koko ajan ainakin kahta muuta työntekijää... Täytyyhän tässä olla kiire. Miten ihmeessä näin tärkeän ja tarpeellisen työntekijän ( ja muutaman muun yhtä kiireisen lomittajan) voi päästää pois? No, onneksi on välillä päiväkahviseuraa.
Huomenna jätän kahvit juomatta ja aloitan oikeasti tärkeät työt. Ja surffaan av:llä vaan puoli tuntia!!!
napsu ja lomasuunnitelmia tai unelmia.
näkikö kukaan, mihin se taas vilahti?
tänään se on taas kadonnut. Jos joku löytää niin käskekää tänne kiireesti, huomenna alkaa työt ja loma loppuu!