Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tututulla polttarit..ei olisi rahaa :(

Vierailija
03.07.2012 |

Voi itku..hyvällä sukulaisellani olisi tässä kuussa polttarit ja mulla menisi matkustamiseen ja hotelliin jo pelkästään 200€. Siihen sitten vielä kaikki morsiamen jutut, polttariohjelmat, juomat, ruoat, oma vaatetus ym. Sitten ensi kuussa olisi itse häät toisella puolella suomea ja sekös taas maksaa. Kaiken lisäksi tuloni tippuvat ensi kuussa monta sataa euroa ja ei todellakaan ole yhtään ylimääräistä laittaa tuollaiseen, vaikka yrstävä onkin minulle tärkeä ja olen hänet pienestä asti tuntenut. Suuttuisikohan morsian, jos taloudellisista syistä jäisin pois? Miten te muut olette nämä tilanteet ratkaisseet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asuin kyllä samalla paikkakunnalla, mutta polttarit oli muualla. Koko polttariporukka oli lähdössä siis muualle ja reissuun kuului luonnollisesti myös yöpyminen hotellissa. Olin raskaana eikä tosiaankaan huvittanut tuhlata vähäisiä rahoja moiseen. Sanoin kaasoille, että liian kallista ja nekös suuttui. Morsian ei tuntunut ainakaan jälkeenpäin olevan pahastunut. Järjestettiin muutaman kaverin kanssa erilliset "rouvaskekkerit" sitten myöhemmin.

Vierailija
2/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asuin kyllä samalla paikkakunnalla, mutta polttarit oli muualla. Koko polttariporukka oli lähdössä siis muualle ja reissuun kuului luonnollisesti myös yöpyminen hotellissa. Olin raskaana eikä tosiaankaan huvittanut tuhlata vähäisiä rahoja moiseen. Sanoin kaasoille, että liian kallista ja nekös suuttui. Morsian ei tuntunut ainakaan jälkeenpäin olevan pahastunut. Järjestettiin muutaman kaverin kanssa erilliset "rouvaskekkerit" sitten myöhemmin.

kieltäydyin polttareista joihin olisi pitänyt laittaa rahaa 250e + lisäksi bensakulut ja ruoat ja juomat. Kaaso veti pussin herneitä nenuunsa sellaista vauhtia että...

Kaaso oli vielä polttareiden suunnittelua aloittaessaan ollut yhteydessä ja kysellyt mikä on sopiva rahasumma. Ilmoitin että 100e on jo kipurajalla mutta sen verran voin laittaa kun läheisestä ystävästä on kyse. Ja verratessani omiin polttareihini tuo raha oli jo todella suuri panostus.

En ymmärrä miksi kyselee jos sitä ei sitten aio noudattaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti joudut nyt tällä kertaa valitsemaan joko häät tai polttarit. Ja mieluummin tuut häihin.

Vierailija
4/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laita edes sitten vaikka se 50 euroa morsiamen juoma- ja ruokakuluihin? Olet muistanut sitten häntä, vaikket paikalle päässytkään. Itse hääjuhla on tärkeämpi!

Mun mielestä nää polttarien hinnat on alkaneet mennä överiksi!

Vierailija
5/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin polttareissa ne ilmoittautuu kaasolle, jotka tulevat ja ne jotka jää pois ilmoittaa usein vain ettei pääse, ei sitä tarvitse sen kummempia selitellä, monilla töitä ja muita menoja vkonloppuisin. jos elämäntilanne sellainen ettei yksiin bileisiin pääse niin mitä sitä murehtimaan, ja jos joku osaa tollasesta loukkaantua,loukkaantukoon sit!!!! mutta kertaakaan en minä enkä ystävistäni kukaan ole morsiamena loukkaantunut jos joku ei pääse

Vierailija
6/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kivat polttarit saatiin aikaiseksi pienelläkin rahasummalla. Ja jokainen kutsuttu osallistui.

Vieläkin muistelemme ja nauramme polttareille, oli aivan mahtava porukka ja tunnelma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi