Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietin viikonlopun Juhannussalkomiehen kanssa, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.07.2012 |

Eli tuossa pari viikkoa sitten "Miesten Vuoro" penisketjuun postasi Juhannussalko nimimerkillä mies. Hetken mielijohteesta otin häneen yhteyttä ja tutustuimme sähköpostitse. Nyt vietimme viime viikonlopun yhdessä, haluatteko kysyä jotain?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko nimimerkkinsä veroinen?

En siis ole nähnyt kuvaansa, niin ei voi sen perusteella tietää onko oikein valittu nimimerkki. :)

Vierailija
2/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti ja oli nimimerkkinsä arvoinen. Koin melkoisen yllätyksen sillä kuvien joukossa näkyi myös kasvot ja niiden perusteella kyseessä olisi ollut todella yrmeännäköinen mies, mutta elävänä tavattuna olikin oikein tyylikkäästi pukeutunut, huumorintajuinen, rento ja hymyileväinen mies.

Ja oliko nimimerkkinsä veroinen?

En siis ole nähnyt kuvaansa, niin ei voi sen perusteella tietää onko oikein valittu nimimerkki. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa en nähnyt spostiosoitetta, miten sait sen?

Vierailija
4/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen hänen kuvaansa kommenttina oman postiosoitteeni ja yhteydenottopyydön

Vierailija
5/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuuluiko viikonloppuun muutakin kuin seksiä?

Vierailija
6/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varsinaista kipeytymistä tai arkuutuneisuutta ei tullut. Hän otti alkuvaiheessa todella rauhallisesti ja käytti esileikkiin todella paljon aikaa ja teki sen rakkaudella. Lisäksi hoisi myös jälkileikin (tai oikeastaan välileikin) todella hyvin, hieroi hellästi ja hyväili muutenkin. Viikonloppuun kuului paljon muutakin, lauantai kului enimmäkseen vuoteessa huonon sään vuoksi (olisi tainnut kyllä muutenkin ;) ) mutta perjantaina vietimme oikeastaan melko romanttiset treffit ravintolaillallisineen ja paikallisia nähtävyyksiä kierrellen (olimme tapaamiskaupungissa ulkopaikkakuntalaisia molemmat). Voisi oikeastaan sanoa, että meillä oli pieni lomaromanssi kotimaan rajojen sisällä. Sunnuntaina erotessamme minulle ainakin jäi hieman haikea olo.

Vierailija
7/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viesteissä 1075 ja 1085 siellä miesten vuoro ketjussa.

Vierailija
8/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea :)

Vierailija
9/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea :)

Vierailija
10/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä luulen, et ei sille olisi kelvannut kuitenkaan tällainen melkein nelikymppinen leski

:(

Vierailija
11/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mikään missi tai nuori ole, mutta hyvin kelpasin. Ennen varsinaista tapaamista Salko totesi henkisen synkkaamisen olevan tärkeämpää hänelle kuin ulkonäön. Perusseksiä kuulemma saisi koska tahansa, mutta pienet ihastumiset pitävät mielen ja kropan virkeänä. Kuulostaa minusta hyvältä elämänfilosofialta :)

Mut mä luulen, et ei sille olisi kelvannut kuitenkaan tällainen melkein nelikymppinen leski

:(

Vierailija
12/17 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavata hänet uudestaan!

Vierailija
13/17 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannussalkomieheltä...

Ei kukaan ole niin idiootti, että menee täällä perustamaan q&a -palstan jonkun tapaamansa hepun kunniaksi... Mutta ihan hyvä "myyntiyritys"... mut säälittävä kuitenkin...

Vierailija
14/17 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussalkomiehellä on varaakin kehua vähän itseään. Löytyy raameja kropasta, on hyvän näköine myös yläpäästään ja varsinkin alhaalta on tosi hyvin varusteltu.

Olipa sitten oma viesti tai jonkun mua nopeamman kirjoittama, niin harmittaa se kuitenkin, et joku muu vei ensin ;)

t: leski

Vierailija
15/17 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaammeko uudelleen. Emme sopineet mitään tarkempaa jatkosta. Kenties jätän tämän seikkailun ainutkertaiseksi muistoksi.

Vierailija
16/17 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussalkomiehellä on varaakin kehua vähän itseään. Löytyy raameja kropasta, on hyvän näköine myös yläpäästään ja varsinkin alhaalta on tosi hyvin varusteltu.

Olipa sitten oma viesti tai jonkun mua nopeamman kirjoittama, niin harmittaa se kuitenkin, et joku muu vei ensin ;)

t: leski

Ota sielt vaiks euraava tai edellinen.....älä oo nii ronkeli

Vierailija
17/17 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on erään firman logo? Kävin katsomassa tänään niitä kuvia ja kun lähdin liikenteeseen, niin näin aivan samannäköisen miehen tuossa lähistöllä autoilemassa :)