Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskaus, sairasloma sekä määräaikainen työsuhde
03.07.2012 |
Eli kuinkas se menee, saanko sairasloma-ajaltani mitään? Vai joudunko hakemaan jotain tukia/päivärahoja? Olen ollut kaupanalalla määräaikaisella sopimuksella 4 kk ja nyt edessä 1kk sairasloma ennen työsuhteen päättymistä.
Kuinka menetellään, saanko rahaa mistään? Puolikkaan / kokonaisen palkan vai jotain sairaspäivärahaa? En kuulu liittoihin eikä minulla ole koulutusta tälle alalle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sairausloma koskevat määräykset, vaikea sanoa mitään niitä tuntematta.
Todennäköisesti osa sairauslomasta menee palkattomana.