Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikan hakuaikaa jatketaan, eikö olisi hyvin tapojen mukaista

Vierailija
03.07.2012 |

lähettää hakijoille viesti, että "sinua ei haluta kutsua edes haastatteluun" tai että "hakuaikaa jatkettu, aiemmin lähtetyt hakemukset edelleen mukana".

V-tuttaa, kun sitten sattumalta huomaan DL:n jälkeen firman sivuilta, että hakuaikaa on jatkettu jonnekin pitkän ajan päähän, enkä tietenkään mitään ilmoitusta saanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitella kaikille 200:lle.

Olettavat, että hakijat seuraa niiden sivuja. Eikö se ole hyvä, että edes sielä ilmoittelevat.

Vierailija
2/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä, eli että etsivät jossain mielessä erilaista työntekijää kuin itse olisit. Ja jos ei sellaista löydy, niin ne vanhat hakemukset ovat kuitenkin voimassa.

Juuri keväällä olin itse työnantajan roolissa tuota valintaa tekemässä, emmekä ilmoittaneet hakijoille mitään. Saimme uudessa haussa työntekijän, jolla oli sellainen koulutus ja kokemus, mitä etsimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä, eli että etsivät jossain mielessä erilaista työntekijää kuin itse olisit. Ja jos ei sellaista löydy, niin ne vanhat hakemukset ovat kuitenkin voimassa.

Joo, mutta tuntuu vaan tylyltä, että ensin odottelee innoissaan pari viikkoa, että tulisikohan sieltä yhteydenottoa ja sitten vasta huomaa, että hakuaikaa jatkettu. Ei olisi suuri vaiva sähköpostitse laittaa yhteinen meili hakijoille asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi