Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, ettei Koivistoilla ja Ahtisaarilla ole lapsenlapsia?

Vierailija
03.07.2012 |

Siis onko Assi Koivistolla lapsia? Marko ja Lisa ainakin ovat lapsettomia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus kertonut jossain lehdessä kärsivänsä lapsettomuudesta.

Vierailija
2/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en siis tietenkään edellytä, että lapseni joskus lapsia toivoisivat saatikka saisivat (meillä molemmat lapset ovat saaneet alkunsa avusteisesti). Mutta olen vaan alkanut miettiä lapsenlapsia, vaikka omat lapsetkin vasta pikkuisia!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi todella iso pettymys jos mun lapset (2kpl) eivät saisi aikuisina lapsia. Varsin suuri pettymys olisi jos eivät edes haluaisi niitä, kokisin silloin että meidän perhe-elämä ollut jotenkin kaameaa kun eivät halua omia.

Vierailija
4/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assin lapsettomuuteen. Asiasta oli lehdistä. Assi on nuoren sairastanut jonkin sairauden, josta lapsettomuus johtuu. Heidän "lapsensa" ovat nykyisen miehen ed. liitosta. Nämäkin taitavat olla jo aikuisia.

Marko Ahtisaarellakaan ei ole lapsia, eikä Anna Halosella.

Kolmella edellisellä pressalla oli vain yksi. Nykyisellä on kaksi ja hän on jo isoisä.

Vierailija
5/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huonoja vanhempia ettei niitten lapset halua tehdä omia lapsia, kun pelkää että joutuvat ne sitten kärsimään samalla lailla kuin ovat itse joutuneet kärsimään..

Vierailija
6/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskukkia hiuksissa ja intianpuuvillatyylinen salsamekko. Hän oli minusta kuin sadun keiju. Sitten jossain (A-studiossa?)ohjelmassa kerrottiin heidän erostaan ja lapsettomuudesta. Lapsenomainen uskoni rakkauteen rikkoutui. Varmaan jokaisella ajalla on omat julkkiksensa, mulle tuon ajan kesämorsian oli Assi. Kaunis ja koulutettu nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi