Lenkillä kävijöitä - kysymys teille?
Missä pidätte avaimia ja kännykkää, jos sellaisen mukaan otatte? Kylmemmällä säällä pystyi hyvin pitämään takin taskussa, mutta hellevarustuksessa ei taskuja ole.
Kommentit (9)
Onhan niitä sitten tarjolla sellaisia rannenauhoja, johon mahtuu ainakin avaimet ja pieni kännykin ehkä. Stockkalla ainakin näin urheiluosastolla.
kännykkää en pidä mukana. jos avaimet on välttämätön ottaa, ne on kaulassa. yleensä pidän paidan alla, ettei hirveesti heilu :)
itse irrotan kotiavaimen muusta avainnipusta ja laitn sen kiinni kengännauhoihin. Eli vedän nauhan sieltä avaimen lenkistä läpi, ja sitte kengännauha viel yhdestä reiästä läpi ja kunnolla kiinni.
Eikä hypi taskussa tai muuten häiritse :)
En kai mä nyt kännykkää ota mukaan, jos lähden juoksemaan. :D Ja avain irti muista avaimista ja vetoketjutaskuun, jos ketään ei ole kotona.
"tasku", jossa on lenkki, niin että sitä voi pitää kädessä, pitämättä siitä erikseen kiinni. En tiedä, mille muille malleille se soveltuu.
Itselläni on aina känny mukana, joka laskee matkan, kalorit, ajan, sekä näyttää kartalta juoksemani reitin. Lisäksi olen ladannut intervalli-ohjelma, joten kännykkä on pakollinen. Minulla on siis kuulokkeet kytkettynä kännykään ja saan aina merkin, milloin kävellä ja milloin juosta.
niin otan mukaan juomapullovyön, jossa on taskujakin.
Lisäksi olen ladannut intervalli-ohjelma, joten kännykkä on pakollinen. Minulla on siis kuulokkeet kytkettynä kännykään ja saan aina merkin, milloin kävellä ja milloin juosta.
Laita kello käteen ens kerralla, siitä saa tosi kätsästi pakollisen intervelli-ohjelman itselleen. Jos tulee parempi mieli, voit vaikka määräajoin päästää itse lohdullisia piippauksia.
En ole sellaisia trikoita onnistunut ostamaankaan, jossa ei olisi takana (siina keskella, heti vyotaronauhan alapuolella) vetoketjutaskua. Sinne mahtuu just puhelin ja avain, ovat vielapa niin tiukassa ja ihoa vasten etta eivat edes heilu tai muuten hairitse :)
Kaikenlaista on lenkkien varrella sattunut ja tapahtunut. Kerran ampiainen lensi suuhun "keskella ei mitaan", mies tuli hakemaan ja sairaalareissuhan siita lopulta kehkeytyi. Toisen kerran jouduin hurjan ukkosmyrskyn silmaan. En siis mielellani juokse ilman puhelinta.
tai housunlenkussa känäpussissa.