Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissit vuotaa nestettä.. Raskaanako?

Vierailija
02.07.2012 |

Siis menkat päivän myöhässä.. Viimeisestä imetyksestä kaksi vuotta aikaa ja nestettä rinnoista niin että liivit märät. Onko mitään muuta vaihtoehtoa kuin että olen raskaana? Apua! Ei nyt :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on maitomaista niin raskaana, jos on jotain mutta niin voi olla syöpä.

Vierailija
2/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintasyöpä oireili noin.

Nyt se syöpä on levinnyt maksasta aivoihin ja elinaikaa on melko vähän. Eli se raskaus saattaa olla hyväkin vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristin ja on sellasta maitomaista mitä imettäessäkin.. Kääk.Liene kuitenkin lkr soitettava huomenna varulta.

Vierailija
4/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa maitoa tulla muutenkin rinnoista. Taidat olla vauvakuumeessa?

Vierailija
5/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli maitomaista valkoista nestettä silloin kun menkat oli hädin tuskin edes myöhässä. Se meni kesken mutta kuitenkin.

Vierailija
6/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huomio että raskaus olisi parempi vaihtoehto kuin syöpä on niin totta! Kiitos mun pään selventämisestä. Vauvakuumetta ei ole, en todella haluaisi vauvaa jos se nyt sitten ei ole pakko.

Ap

Vierailija
7/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla prolaktiinin liikaeritys.

Vierailija
8/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä menkat kans pariin otteeseen myöhässä, laitoin stressin piikkiin. Toinen rintakin hieman "valutti", en jaksanut stressata.

No, nyt sitten olen tässä sytostaatti hoitoputkessa rintasyövän vuoksi...

Vierailija
9/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin vissiin toivoa tuota jotakin muuta kun raskautta.. Mies haluaa abortin jos kyseessä raskaus. Ikinä en vois sitä tehdä. Jos kyseessä on raskaus niin se on sit ero.

Vierailija
10/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap edellisessä..

Vierailija
11/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt sinun vauvakuumeesta, pitäisit lapsen ja lasket kiertoa eli toivot vauvaa.

Vierailija
12/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö lasken kiertoa? No kai mä nyt tiedän milloin mun mmenkat pitäis alkaa hönö.. Laskemista tosin joo hieman vaatii, lyhyt matikka tosin riittää ;-) Ja aviossa on todella vähän väliä mitä mieskin sanoo!? Meillä omaksi tarpeeksi ennestään lapsia joten en todellakaan ole vauvakuumeessa. En ottais vauvaa todellakaan jos nyt sitten tässä tapauksessa ei ole pakko! Aborttia en todellakaan tule tekemään koskaan. Eroan mieluummin miehestäni joka osasyyllisenä mahdolliseen raskauteen haluaa tappaa toisen.

Ap

Vierailija
13/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinulla ole toiveita saada lisää lapsia niin mitä sitten?

Oletko käynyt papassa milloin viimeksi?

Ei ihmisen kuukautiskierto kestä aina samanlailla. Kokoajan vanhenet ja kierrot elää mukana.

Munasolujesi kunto riippuu myös siitä miten äitisi esim. on polttanut raskausaikana, jos et ole vaikka ovuloinut viimeksi? Stressi tai huono ruokavalio, sairastaminen voi sekoittaa myös kiertoa.

Nyt ainakin sitten ymmärtänet ettei kroppasi ole mikään digitaalikello ja ainakin nyt jatkossa sinun pisin kiertosi tulee tänne saakka.

Vierailija
14/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko ihan tosissasi alkuperäisen tekstin. En ole niin huolissani kuukautisista ja niiden poisjäämisestä, mutta huolettaa tuo rinnoista vuotava erite ;-) Tähän ikään mennessä olen oppinut että menkat heittelee ja jää joskus tulemattakin, mutta rintani eivät ole aiemmin "turhaan" erittäneet nestettä.

Ja joo, lapsiluku on täynnä tälle hetkelle ehkä myöhemmin olisi ollut lisää haaveissa.. Mutta ei tää elämä nyt vaan mee aina ihan oman käsikirjotuksen mukaan, senkin olen tullut jo huomaamaan.