Älkää tukkiko poliisin nettivinkkiä
Voi moni muu, tärkeä asia jäädä heiltä huomaamatta tai asioiden käsittely hidastua.
Järki käteen, eiköhän näistä pedarijutuista ole tehty tarpeeksi ilmoituksia.
Kommentit (10)
Eiköhän nettivinkki ole näitä pedareita ajatellen juurikin kehitetty.
Kun ei saakaan vapaasti provoilla?
tule äkkiseltään tärkeämpää asiaa mieleen josta vinkata poliisia.
Itse en ainakaan voinut sivuuttaa asiaa olankohautuksella. Pakko oli ilmoittaa kun en tiennyt oliko muut sitä tehneet.
Mutta nyt siis ilmoitus on ainakin laitettu ja hyvä niin.
Maailmassa on paljon tärkeämpiä asioita kuin jotkin äärimmäisen typerät ja tarkoituksellisen provokatoriset kirjoitukset.
Joku höperö kirjoittelee typeryyksiä, ja sen perusteella poliisin oletetaan ryhtyvän johonkin. No, kaipa he saattavat jotain tutkia ja todeta, että joku hörhö käy ylikierroksilla ja käyttää kirjallisia kykyjään arveluttavalla tavalla, mutta mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Voihan sitä kirjoittaa vaikka mitä, ja ylläpito poistakoon viestit. Ehkä rekisteröintipakko jne... Sehän ei suinkaan ole sama asia kuin että kirjoitusten takana olisi jotain tosiasiaa.
Itse en ainakaan voinut sivuuttaa asiaa olankohautuksella. Pakko oli ilmoittaa kun en tiennyt oliko muut sitä tehneet.
Maailmassa on paljon tärkeämpiä asioita kuin jotkin äärimmäisen typerät ja tarkoituksellisen provokatoriset kirjoitukset.
Joku höperö kirjoittelee typeryyksiä, ja sen perusteella poliisin oletetaan ryhtyvän johonkin. No, kaipa he saattavat jotain tutkia ja todeta, että joku hörhö käy ylikierroksilla ja käyttää kirjallisia kykyjään arveluttavalla tavalla, mutta mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Voihan sitä kirjoittaa vaikka mitä, ja ylläpito poistakoon viestit. Ehkä rekisteröintipakko jne... Sehän ei suinkaan ole sama asia kuin että kirjoitusten takana olisi jotain tosiasiaa.
Pedofialiaan edes viittaavasta viestistä lähtee vinkkaus poliisille.
joutaisi laittaa pakkohoitoon ihan pelkästään näitten kirjoitusten perusteella.
Toivon todellakin että että joko poliisi tai lastensuojelu selvittää tämän keissin, kirjoittaja on joka tapauksessa pahasti mielisairas.
Hyvä, että on ilmoitettu, mutta turhaa tehdä montaa ilmoitusta samasta asiasta. Oikeasti poliisilla on siellä rajatut resurssit.
ap
Hyvä, että on ilmoitettu, mutta turhaa tehdä montaa ilmoitusta samasta asiasta. Oikeasti poliisilla on siellä rajatut resurssit.
ap
ja kun kaikki toimivat samalla tavalla kuin sinä, niin kukaan ei ilmoita eikä ketään kiinnosta :(
Kaikkien näiden viimeaikaisten perhesurmien ja muiden kamaluuksien valossa on hienoa, että täällä reagoidaan nopeasti ja useamman palstailijan voimin.
Minä tein ilmoituksen poliisille ja kerroin siitä jokaisessa asiaan liittyvässä ketjussa. Minun lisäkseni ainoastaan yksi ihminen kertoi myös ilmoittaneensa poliisille. Uskon, että ylläpidolle ilmoitti monikin, mutta voi olla että poliisille lähti vain kaksi ilmoitusta.
En tosin avannut ollenkaan niitä sairaita ketjuja, ehkä siellä on sitten kerrottu jos useampi on välittänyt tietoa poliisille saakka.
T: 10