Jos saisit itsetehdyn joulukortin postissa,
miettisitkö että lähettäjä on:
a) köyhä kun ei voi ostaa oikeita kortteja
b) yli-innokas jouluhössöttäjä
c) perfektionisti
d) välittää sinusta ja tykkää askarrella
e) jotain muuta, mitä?
aivan, askartelen täällä joulukortteja ja mietin kehtaako niitä lähettää kun kukaan muu ei lähetä itsetehtyjä nykyään.....
Kommentit (15)
E) Ihanaa, että jollakin on ollut aikaa askarrella!
Ja nykyään valmiskortteja saa niin halvalla, että köyhänä askartelijaa ei pidä kukaan. Itse kävin ostamassa askartelutarvikkeita joulukortteja varten ja vaikken mitään huippuerikoisia edes tee, meni reilu 20e. Ja varmaan jotain joudun vielä hakea. Tuolla summalla olisi ostanut aika kasan valmiita kortteja, taatusti enemmän kuin sen 50kpl, mitkä tarvitsen.
Vierailija:
E) Ihanaa, että jollakin on ollut aikaa askarrella!
Joskus ihailen taidokkaita aikaansaannoksia.
a vaihtoehto on siinä mielessä väärin, että usein itse tehty kortti tulee kalliimmaksi tehdä kuin ostaa tiimarin tusinakortteja
minäkin teen tänä vuonna itse, on kivaa askarrella eikä tule samanlaisia vastaan:)
oikein aina odotan, että mitäs tänä vuonna tulee!! Ne on kertakaikkiaan ihania!!!
Pettymys tulee olemaan suuri, jos jonakin vuonna sieltä ei korttia tulekaan!
Arvostan itsetehtyjä ja lasten kuvista teetätettyjä kortteja paljon enemmän kuin kaupan kortteja (vaikka nekin ovat kyllä sieviä)
Itse en kortteja lähettele enkä niistä piittaa. Roskiin menevät joka tapauksessa.
tiedän yleensä keneltä tulee lähes aina itsetehty joulukortti ja arvostan sitä todella paljon että on viitsinyt askarrella niitä! itsekin olen jo tehnyt valmiiksi 30 korttia! =)
En välitä kyllä joulukorteista muutenkaan.
t.kolmen äiti
Minusta on ihanaa saada itsetehtyjä joulukortteja. Nyt kun olen äitiyslomalla ajattelin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden askarrella kortteja itse. Ja totta, itse tehdyt tulevat PALJON kalliimmiksi kuin valmiit halpiskortit.
:)
On aivan ihanaa saada itsetehty joulukortti. Tietää että joku on välittää sinusta niin että näkee vaivaa...
Sen sijaan lapsien fotojoulukuvia en ymmärrä. Tosin olen niitä itsekin lähettänyt molemmista lapsistamme, mutta vain sinä jouluna kun olivat vauvoja. Mauttomuuden huippu oli kun serkkumme perhe lähetti joka joulu kuvan lapsestaan ja heidän koirastaan.
Varsinkin ihmisistä, jotka asuvat kaukana ja joita näkee harvoin. Kiva katsoa kuinka lapset on vuoden aikana kasvaneet ja muuttuneet.
tai e, eli saattaisin ajatella, että ihana kun jollain on aikaa askarrella.