Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutiksen hakusoilla kikkailevat myyjät ärsyttää! ov

Vierailija
02.07.2012 |

Siis tarkoitan näitä myyjiä, jotka tekevät esim. tällaisen ilmon:

Kohteessa myydään Henkka ja Maukan rättiä ja lopussa sitten on:

Hakusanat: Marimekko, Ralp Lauren, Vuitton, Only, Levis, Zara, Marco Polo jne. jne. jne.

Eli mitkään hakusanat eivät liity siihen myytävään rättiin.

Ja tätä tapahtuu 99% pelkästään rättipuolella. Aivan helvatan ärsyttävää hakea jollain tietyllä hakusanalla jotain ja saada tulokseksi 300 kohdetta, joista sitten 10 on just sitä mitä hakee..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat olla av-mammoja. Mä ilmoitan jokaisen tuollaisen kohteen ylläpidolle, usein katson onko myyjä laittanut kaikkiin kohteisiin nuo listat, jos on laitan siitäkin tiedon. Harmu, ettei ole nappulaa sääntöjen vastaisten kohteiden ilmoittamiseen, sen avulla nuo katoaisivat kokonaan.

Vierailija
2/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa ylläpidolle tuollaisen ärsyttävän hakusanapaljouskohteen? Olen ilmoitellut niitä, mutta samat kohteet näkyvät olevan edelleen huutiksessa useita viikkoja ilmoituksen jälkeen, uusittuina. Onko koko hommasta mitään hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä uudestaan ja uudestaan. Silloin yp poistaa ne kohteet.

Mutta ei nuo pällit oikeasti kerrasta tai kahdesta usko (=oma napa paras napa?).

Itse laitoin viime viikolla yhdelle myyjälle (jolla oli oikeasti 20 eri merkkiä listattu hakusanoiksi), että myytkö sä paketin, missä on nämä kaikki hakusanan merkit, koska harhauttavien hakusanojen käyttö on kiellettyä..

Oli oikeasti ihan pakko laittaa :D

Heh, vastaus oli se siinä kysyms osan yläpuolella näkyvä "asiattomat kysymykset ym." litania.. Jos tuo ilmoitti sen viestin yp:lle, niin siellä se edelleen roikkuu ja mun tunnus on auki :D

Vierailija
4/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(LUE = ne, joilla on kymmeniä hakusanoja) viis veisaavat yp:n huomautuksista. Ja välillä ei edes sekään auta, kun yp poistaa ne kohteet.

Ei kun uusiksi vaan ilmoitukset hakusanoineen kaikkineen ja homma jatkuu.

Mutta kannattaa ilmoittaa KAIKKI kohteet, joissa on näitä hakusanoja.