Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun elämä jo ohi?

Vierailija
02.07.2012 |

Olen 27-vuotias sinkku, jolla on ollut vain yksi vakava suhde ja muutama deittailu nettideittien kautta.

Minull on ollut vauvakuue 16-vuotiaasta ja nyttenkin en osaisi muusta enempää haaveilla kuin omasta perheestä.

Olen reilusti ylipainoinen, ojten en kiinnitä kenenkään miehen huomiota ensisilmäyksellä. Ulkonäköni on tehnyt minusta sen verran ujon, etten osaa itse olla aloitteellinen vierasta sukupuolta kohtaan.

Pitäisikö heittää kaikki toivo? Voiko vielä tässä iässä löytää elämänsä miehen ja saada lapsia? Vai pitäiskö suosiolla siirtyä katkerien vanhojen piikojen joukkoon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ryhdy vaan reippaasti miehen metsästykseen.

Vierailija
2/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten olisi laihduttanut, jos se olisi noin helppoa?

Koitan kyllä koko ajan hallita painoani ruokailulla ja säännöllisesllä liikunnalla, mutt paino ei ole silti erityisemmin pudonnut. Painon lisääntyminen on sentään pysähtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksesta voit kysyä laihdutusryhmiä. Ravitsemusterapeutti auttaa.

Lapsia sulla on aikaa saada yli 40 v, eli aikaa vielä on. Mutta pistä töpinäksi.

Vierailija
4/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä olet reilusti ylipainoinen ja koet että elämäsi saattaa olla "ohi" ja menetät unelman miehestä ja perheestä. Et ole itseesi tyytyväinen.

Sinä mielummin olet lihava etkä voi nähdä vaivaa laihdutaaksesi, koska se on hankalaa (no tietenkin se on vaikeaa, muttei mahdotonta), ja elät mielummin yksin?

Kuin toinen vaihtoehto voisi olla: Näe vaivaa, haasta itsesi! Ylitä itsesi! Muuta elämäntapasi. Ensi kesänä olet jo tosi hyvännäköinen ja saat taatusti valinnanvaraa miesrintamalla. Saat itseluottamusta ja terveen elämän ja taatusti sen perheen josta unelmoit.

Vai mätät mielummin herkkuja yksin tietokoneella maaten?

Sinulla on vain tämä yksi elämä! Miksi et tekisi siitä parasta mahdollista?

Vierailija
5/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti sun elämä sitten on ohi, jos kerran laihtuminenkaan ei tule kyseeseen

huoh

meinaatko että olisit ensimmäinen ihminen maailmassa joka joutuisi tekemään itselleen vaikean elämänmuutoksen???????????????

terveisin eräs kouluväkivallan uhri, jolla kesti 20 vuotta taistella itsensä täyspäiseksi, mutta sen tein, kovalla työllä ja sisulla

Vierailija
6/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ongelmaa kiloissani. Olen tyytyväinen olemukseeni. En hengästy kävellessä ja arkipäiväni ei ole raskasta.

Siihen etten saa miestä on varmasti muitakin syitä, kuin kiloni. Lähinnä ajattelin aloituksella, että onko 27-vuotias todella vanha perustamaan perhettä, kun itsestä tuntuu, että kaikki muut on jo naimisissa ja useammalla vauvakin tässä iässä.

Mutta ehkä av-mammalle on mahdoton uskoa, että joku on tyytyväinen itseensä ylipainoisenakin.

Vierailija
7/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ylipainoinen , me tietysti huomioitiin asia.

Mahdollisuutesi miesrintamalla paranevat jos pääset normaalimittoihin. On toki miehiä, jotka näkevät ihanan sydämesi mutta useammat kyllä innostuvat nätistä naamasta ja sopuisuhtaisesta kropasta. Ensivaitelma kun kuitenkin vaikuttaa paljon.

En ole koskaan nähnyt ongelmaa kiloissani. Olen tyytyväinen olemukseeni. En hengästy kävellessä ja arkipäiväni ei ole raskasta.

Siihen etten saa miestä on varmasti muitakin syitä, kuin kiloni. Lähinnä ajattelin aloituksella, että onko 27-vuotias todella vanha perustamaan perhettä, kun itsestä tuntuu, että kaikki muut on jo naimisissa ja useammalla vauvakin tässä iässä.

Mutta ehkä av-mammalle on mahdoton uskoa, että joku on tyytyväinen itseensä ylipainoisenakin.

Vierailija
8/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ja ainoastaan sinun päätöksesi.

Vierailija
9/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti, jolla on vakityö. Ikää on 27. Mietin, että tässäkö tää oli. Nyt kasvatetaan lapset aikuisiks. Käydään töissä, laitetaan ruokaa, siivotaan, käydään mökillä ja sillon tällön jossain pidemmällä, kuskataan lapsia harrastuksiin, istutaan vanhempainilloissa ja käydään lenkillä. Näinkö tämä elämä menee siihen asti, että jää eläkkeelle?

Et ole liian vanha hankkimaan perhettä, monet kavereistani saa nyt esikoisiaan, joten hyvin sinulla on aikaa vielä!

-a-

Vierailija
10/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä anoit ymmärtää ettet saa kaipaamaasi huomiota miehiltä? Ja se saattaa liittyä kiloihisi. Kerroit myös että olet koittanut laihduttaa, muttet ole onnistunut.

Ihan tosissasiko kysyt että onko siis itseensä tyytyväisen 27-vuotiaan elämä ohi kun ei vielä ole perhettä? Varmaan itsekin tiedät, että sinulla on vähintään kymmenen hyvää vuotta aikaa rakastua ja hankkia jälkikasvua.

Ja ei, en usko että todella olet tyytyväinen itseesi painosi kanssa. Muuten olisi sitä tuonut esille laisinkaan. Ja ihan rehellisesti sanottuna, uskon että moni kovasti ylipainoinen vaihtaisi milloin vain painonsa normaaliin jos vain sormia napsauttamalla voisi ollakseen itseensä tyytyväisempi. Turha sitä ylipainoa on vähätellä! Se on sairasta, se on epäterveellisetä, se on todennäköisesti epäviehättävää. Teidän ei tarvitse hokea itsellenne olevanne tyytyväisiä ja onnellisia lihavina. Se hokeminen ei tee siitä viehättävää ja tervettä.

Vierailija
11/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutta et vaikuta kovin tyytyväiseltä kuitenkaan? Aloitusviestissä myönsit että ylipaino on tehnyt susta ujon. Ei kai se susta olis ujoa tehnyt, jos se ei häiritsis sua mitenkään.

Tää maailma on oikeasti aika tyly. Oot varmaan jo huomannut sen. Olis kiva sanoa että tapaat vielä miehen joka hyväksyy sut ylipainoineen kaikkineen, mutta totuus on että sun tsäänssit paranee ehkä noin 90%, jos laihdutat.

Vierailija
12/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino voi myös vaikeuttaa raskautumista ja on riski myös sikiölle. Jos haaveesi on oikesti raskautua joskus niin laihduta, edes sen mahdollisen lapsen terveyden takia.

Vierailija
13/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kasapäin saman ikäsiä sinkkukavereita, jotka nauttivat elämästään! Osa etsii sitä oikeaa ja toiset ei tunnu niin kovin stressaavan asiasta. Sulla on kuitenkin hedelmällisiä vuosia aika reilusti edessä, joten en panikoisi sen perheenperustamisenkaan suhteen!

Vierailija
14/14 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että reilusti ylipainoinen nainen on totaalinen turn off suurimmalle osalle miehiä. Kuten aikaisemmat vastaajat ovatkin jo neuvoneet laihduta hyvä nainen! Kun olet hoikemmassa kunnossa viihdyt myös itse paremmin itsesi kanssa, mikä taas huokuu ulospäin ja itsevarmat naiset ovat kuumaa tavaraa miesmarkkinoilla ;)

Ja kyllä me kaikki tiedämme, että laihduttaminen ei ole helppoa - mutta tiedämme myös ettei se ole mahdotonta. Jos oikein sitä haluat, pystyt kyllä siihen!

Ja vielä tuota ikäasiaa, itse menin naimisiin 33 v ja nyt 38 vuotiaana mulla on pari lasta. Eli mitään et ole vielä menettänyt.