Muita, jotka eivät erota i padien, i phonien, spotifyn ym. eroja? ;)
Minua ainakaan pätkän vertaa kiinnosta moiset. Ja jos joku käskisi kuvailemaan yllä olevia termejä, en niitä erottaisi. Tai no okei, spotfy liittyy musiikkiin ja on netissä...
Kommentit (12)
Spotify taas on ohjelma jonka kautta voi kuunnella netistä musiikkia.
Paitsi spotify on ilmeisesti joku musiikinkuunteluohjelma.
Enkä todellakaan häpeile sitä!
Ei liikuta minun elämääni moiset kapistukset!
:) ap
Nykyisin puhelimella pääsee nettiin, voi ladata kuvia ja videoita jne. Kannattaa pysytellä tekniikasta perillä, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Eikö Spotify ole palvelu eikä ohjelma?
Nykyisin puhelimella pääsee nettiin, voi ladata kuvia ja videoita jne. Kannattaa pysytellä tekniikasta perillä, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Mikä spotify on kun en tiedä, vaikka kuullut oon nimen. Mut kun samalla selvisi, et esim Metallica ei oo siellä, niin tuskin käytännössä sen enempää siihen tutustun.
Mietityttää vaan, että kandeeko iPadia ostaa, kun on jo tuo iPhone. Jahkaan vähän siis uuden läppärin ja iPadin välillä. Ehkä se on sitten tuo iPad kun on jo kuitenkin läppäri, joka toimii ihan hyvin. Täytyy miettiä :)
Spotifyn tiedän, vaikka itse en käytäkään.
Enkä todellakaan häpeile sitä!
Ei liikuta minun elämääni moiset kapistukset!:) ap
Parin vuoden kuluttua JOKA työpaikalla on osattava käyttää ajanmukaisia teknisiä vekottimia. Nuo mainitsemasi ovat vain jäävuoren huippu. En ymmärrä ihmisiä, yleensä he ovat naisia, jotka tahallaan jättäytyvät tietoyhteiskunnan ulkopuolelle ja vielä ylpeilevät sillä.
voi helposti kuunnella biisin kuin biisin just sillon kun haluaa. Ja meillä yhdistetty sterkkoihin, joten äänentoisto täydellinen. Voi myös kuunnella uudet levyt ja tietysti kaikki lastenmusan jne.
Mutta jos joku haluaa missaan tämän ilon, niin be my guest.
Että vanha radio terassilla riittää
10 v. poikani osti itselleen uuden kännykän enkä osaa soittaa edes sillä, Puhumattakaan että tietäisin mitä nuo ap: mainitsemat vehkeet ovat