Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on rintaimplantit, vastaan hetken kysymyksiin.

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: Älähän nyt laita ajatuksia minun päähäni, sillä en ajattele noin ;) Lainaamasi teksti on minun henkilökohtainen kokemukseni, ei yleistys tai stereotypia. Hiukan eri asia kuin se, että jos joku kuulee jollakulla olevan silikonit -> kyseinen ihminen ON ehdottomasti sitä, tätä ja tuota.

Vierailija
2/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ne on sulla ollut? Minkä kokoiset? Paljonko maksoi? Paljonko sait saikkua laiton yhteydessä? Oliko kipeät? Oletko tyytyväinen? Missä arvet ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi? Tuijottaako miehet?

Vierailija
4/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämiellyttävältä? Tätä olen aina pohdiskellut varsinkin niiden peffaimplanttien kohdalla. Miten niiden päällä voi istua?

Vierailija
5/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otit, paljon maksoi? Mäkin haluun ihan pienet:)

Vierailija
6/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset? Onko vaatteiden ja liivien löytyminen tuottanut ongelmia? Liikkuvatko urheillessa paljon? Itselläni on luomuna koko 75g ja olen joskus miettinyt että mahtaa tulla yllätyksenä monet jutut rintoja suurentaville. Itse näyttäisin sopusuhtaisemmalta ja suoraan sanottuna hoikemmalta jos olisi pienemmät ja vaatteet istuisivat paremmin.

Vierailija
7/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuli laitettua?

Eikö ahdista elää tietäen, että muutaman vuoden päästä leikkaus on uusittava? Koko loppuelämän leikkauskierre.

Tiesitkö että silikonitissisillä on masentuneisuutta enemmän kuin luomuila?

Vierailija
8/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi itsetuntosi on rapistunut niin alas, että olet joutunut ottamaan silikoonit? Kiinnostaisi tietää menikö vanhemmilla alunperin jo kasvatuksessa jotain kieroon vai onko itsetuntosi musertunut vasta vanhempana?

Vierailija
9/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin implantit, koska olen ikäni kärsinyt rinnattomuudesta. Minulle ei vaan teini-iässä kasvanut rintoja. Kun nuorin lapsi oli 4-vuotias, otin silikonit vuosien harkinnan jälkeen.

Implantit viettivät juuri 3-vuotispäiviä :D Koko on noin 2,5 desiä eli AA:sta tuli C. Maksoi noin 7000 euroa Suomessa. Palkallista saikkuahan ei saa, vaan toipumiseen piti varata lomapäiviä.

Rintoja pakotti leikkauksen jälkeen ja ihoa kutitti (miettikää mikä venyminen). Se kuitenkin rauhoittui pian ja selvisin ihan buranalla. Toki antibiooottikuuri tuli automaationa. Arvet ovat rinnan alla. Näkyvät edelleen tummempina.

Olen tyytyväinen siihen, että minulla on nyt rinnat, pidän itsestäni enemmän ja olen rennompi vartaloni suhteen. Implanttien kovuus tuli yllärinä. Tähän olisi ehkä voinut vaikuttaa valitsemalla pyöreät eikä pisaranmallista.

Heh, miehet eivät tuijota rintojani, sillä ne ovat ihan normaalin kokoiset. Itse asiassa eräs mies kuvaili rintojani pieniksi, mikä sai minut hymyilemään sisäänpäin. Ilmeisen onnistunut lopputulos siis tuossa suhteessa :)

En treenaa kuntosalilla, mutta liikun normaalisti. Ei minun tarvitse implantteja miettiä liikunnan kannalta muutoin kuin että tuen ne hyvin tukevilla rintsikoilla. Rinnat ovat luomua raskaammat, joten parempi huolehtia tuesta, niin eivät lösähdä. Rintalihasten treenaaminen lienee mahdollista kaikille leikkauksen jälkeenkin, mutta jos implantti laitetaan osittain alle (siis rintalihas leikataan), niin en menisi kovin pian testailemaan enkä ehkä alkaisi fitnessiä harrastamaan myöhemminkään ;) Silloin on parempi sijoittaa implantit lihaksen päälle. Nämä asiat kyllä selvitetään (hyvässä) konsultaatiossa ja lääkäri hoksauttaa tosiasioista.

Vierailija
10/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Itse asiassa vaatteiden istuminen ja löytyminen on nyt helpompaa. Tähän olen erittäin, erittäin tyytyväinen :)

7: Olen varautunut siihen, että joskus voi olla uusintaleikkaus edessä. Silloin joko laitatan uudet tai poistatan kokonaan. Mutta ei se ihan muutaman vuoden päästä ole. Masennusyhteys on tiedossa ja osallistuin itsekin vastaavaan tutkimukseen leikkauksen yhteydessä. Sen verran olen asiaan perehtynyt, että masennuksen ja implanttien syy-yhteys on epäselvä. Masentuuko implanttien ottaja vai ottaako masentunut implantit? Jokaisella on yksilölliset syyt ja konsultaatiokäynnillä vastuullinen lääkäri tutkailee asiakkaan kokonaisuutta ja tarvittaessa kieltäytyy leikkaamasta.

8: Huono itsetunto on myytti. Näin on varmasti osalla, mutta enemmän huono itsetunto liitetään implantteihin niiden toimesta, joilla ei ole mitään todellista kosketuspintaa asiaan. Heille on helmpompi ajatella niin.

Vierailija
11/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen aidosti, en osaa kuvitella. Minulla on luonnostaan isot jopa kauniit rinnat (vieläkin vaikka oon jo yli 40) mutta varsinkin nuorena olisin mielummin ollut lauta.

Tissit on tiellä urheillessa, vaatteissa jne

Olin joku 12v laiha ja lauta kun muistan äidin sanoneen että sinä varmaan tulet perimään isot rinnat kun ei kerran isosisko. Ja minusta oli kamalaa.

Vierailija
12/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että rinnattomuus vaikuttaa naiseuteen ja paljon vaikuttaakin. En ole vielä nähnyt toista naista, jolla olisi niin pienet rinnat kuin minulla oli. Lääkäri totesi, että minulla on todennäköisesti joku kehityshäiriö, mutta valitettavasti julkinen terveydenhuolto ei pidä sitä "vammana".

En odota, että kukaan ymmärtää eikä tarvitsekaan. Ehkä rinnattomuus on helpompi hyväksyä, jos se tulee rintasyövän myötä? Ainakin niin kovasti julkisuudessa toitotetaan. Mietin vain, että miltähän tuntuu siitä rintansa menettäneestä, joka ei olekaan menetyksensä kanssa sinut ja haluaa implantit..?

C-kupin rinnat eivät ole haitoilla urheillessa tai vaatteissa :)

Muuten, silloin kun kävin leikkauksessa, me kaikki olimme yli 3-kymppisiä äitejä. Ja jokaisen rinnat olivat maltillisia, max D-kuppia.

Vierailija
13/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla pienet/olemattomat rinnnat ja silti ovat kauniita naisia. Jopa näyttelijoissa etc julkkiksissa isorintaiset on bimboja.

Leikkaus on aina riski ja täydestä turhamaisuudesta tehty leikkaus on idioottimaisuuden huipentuma.

Vierailija
14/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta treenaamisesta huolimatta, laittaisitko sinnekin implantit. Tai leukaan, tai poskiin.

Mikä helvetti on vikana nykyaikana kun ei voi etsiä itsestään niitä hyviä puolia vaan pitää hakea lisää kirurgilta.

Vierailija
15/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei laitettu ainakaan 3 vuotta sitten suolaliusmöllyköitä ;)

Vierailija
16/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla pienet/olemattomat rinnnat ja silti ovat kauniita naisia. Jopa näyttelijoissa etc julkkiksissa isorintaiset on bimboja.

Leikkaus on aina riski ja täydestä turhamaisuudesta tehty leikkaus on idioottimaisuuden huipentuma.

Työkaverini sairastui 7 vuotta sitten rintasyöpään. Hänen toinen rintansa poistettiin. Hänelle ei tehty korjausleikkausta. Sitten syöpä levisi keuhkoihin ja nyt päähän. Tilanne on tällä hetkellä se, että hän sai Terho-kodin yhteystiedot. Mutta kuten sanottu, jokaisen tilanne on omansa.

Vierailija
17/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi sinne mitään enkä poistaisikaan. Enkä leukaan tmv. Vatsani on todella arpinen ja venynyt, mutta en ole menossa sitä kirurgisesti parantelemaan. Mulla ei ole mitään tarvetta muihin leikkauksiin.

Minussa on hyviä puolia, mutta peppu ja vatsa eivät kuulu niihin. En niitä kuitenkaan ole muuttamassa.

Huomaan, että osalla on hyvin tiukassa stereotypiat. Tulee jopa mieleen, että stereotypioista poikkeava rintaimplantit laittanut uhkaa jollain tapaa teidän maailmaanne. Väkisin herää kysymys, miksi te edes välitätte saatikka suhtaudutte toisen tekemisiin noin aggressiivisesti?

Vierailija
18/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne olleet masentuneita jo ENNEN implantteja.

Vierailija
19/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi sinne mitään enkä poistaisikaan. Enkä leukaan tmv. Vatsani on todella arpinen ja venynyt, mutta en ole menossa sitä kirurgisesti parantelemaan. Mulla ei ole mitään tarvetta muihin leikkauksiin. Minussa on hyviä puolia, mutta peppu ja vatsa eivät kuulu niihin. En niitä kuitenkaan ole muuttamassa. Huomaan, että osalla on hyvin tiukassa stereotypiat. Tulee jopa mieleen, että stereotypioista poikkeava rintaimplantit laittanut uhkaa jollain tapaa teidän maailmaanne. Väkisin herää kysymys, miksi te edes välitätte saatikka suhtaudutte toisen tekemisiin noin aggressiivisesti?

Vain tisseillä nainen voi olla nainen. Viis muusta kropasta ,tissit on oltava.

Miksi haluisit kertoa implanteistasi jos vastaat ihmetteleviin kysymyksiin syytellen.