Meneekö miehen urheilu överiksi?? Minusta menee!!
Mun mies harrastaa intohimoisesti pyöräilyä. Nyt kevään ja kesän aikana vetänyt kaverinsa kanssa sellaiset rääkkilenkit, että miehellän oli tullut kuset housuun. En varmaan edes olisi saanut tietää tätä, mutta kerran , kun mies tuli tälläiseltä lenkiltä kotiin, hän käveli suoraan suihkuun (ja laittaa aina pyöräilyvaatteet pesuun samantien). Suikun jälkeen hänen puhelin soi ja tuli vastaamaan. Minä menin kylppäriin ja ihmettelin kun haisee niin pissa. Ajattelin ensin, että vessa likainen, mutta kun rupesin laittamaan pyykkiä, käteen kävi miehen pyöräilyhousut ja ne olivat ihan märät pissasta. Pistin koneen pyörimään ja annoin asian silloin olla.
Nyt olen tarkkaillut miestäni ja huomannut, että aina tälläisen tosi pitkän lenkin jälkeen sama tapahtuu. Eilen sitten kysyin asiaa. mies meni ihan punaiseksi ja vihaiseksi. Lopulta kertoi, että on pitkästä pyörälenkista jotenkin niin väsynyt, ettei pysty pidättämään. Hätä on kuitenkin kova, kun juo matkalla vettä. Eihän tuollainen urheilu voi olla tervettä?? Itse olen sohvaperuna.
joiden kanssa harrastaa, hänellä on näyttämisenhalu muille kavereille, kehuvat todennäköisesti kilpaa suorituksen intensiteettiä ja matkan pituutta. Eli mies mieluummin kusee housuun kuin antaa periksi, jos kilpailevat jostain.
Neuvoni on, että älä nalkuta. Voit tietysti tuoda mielipiteesi esille, mutta mies ei välttämättä välitä siitä, koska tuo kilpaileminen on tärkeintä.