Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääh, törmäsin eilen entiseen kaukaiseen ihastukseen, jonka olin jo ehtinyt unohtaa ja nyt....

Vierailija
30.06.2012 |

olen taas ihan lääpälläni häneen.

Emme ole koskaan jutellut nänen kanssaan, nähnyt vain paikallisessa ruokakaupassa kaukaa.

Olin jo unohtanut hänet, kunnes eilen törmäsin taas häneen.

Istuimme ystäväni kanssa paikallisen ABC:n terassilla, kun mies käveli 5 metrin päästä ohi ABC:ltä ulos. Ja se katsekontakti, se kesti sen yli 10 metrin matkan, kun mies oli näköpiirissäni ja oli pidempi ja "kuumempi" kuin koskaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kops :D

Vierailija
2/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt epätoivoisesti ihastunutta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt epätoivoisesti ihastunutta. :)

Tämä on lyhyesti sanottu, mutta tosi iso juttu: Anna Rakkauden kosketuksen tyynnyttää ihastuksen tunteesi: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
4/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi hän näytti kädellä "tule tänne" ja minä vaan istua jökötin ihan kipsissä kuunnellen sivukorvalla ystäväni sepustusta. Ennen mies ei ole mitään näin näkyviä eleitä tehnyt ja nyt hän varmaan luulee, että haluan vain ihailla kaukaa...

Minulla on aavistus(asutaan pienehköllä paikkakunnalla), kuka mies saattaisi olla. Mutta en todellakaan uskalla pyytää (oletettavasti) hänen puhelinnumeroaan numerotiedustelusta ja otaa yhteyttä häneen. Mitä jos hän ei olekaan se, keneksi häntä luulen? Tai jos hän haluaa vain "leikkiä"/katsella kaukaa? Enkä edes tiedä, onko hän vapaa...

Mitä minun kannattaisi tehdä vai kannattaako mitään?

Olen aivan sekaisin hänestä ja epätoivoisesti ihastunut..

- ap

Vierailija
5/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä

Vierailija
7/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hän ei olekaan se, keneksi häntä luulen? Tai jos hän haluaa vain "leikkiä"/katsella kaukaa? Enkä edes tiedä, onko hän vapaa...

Pitäisikö nyt laittaa jäitä hattuun - jos se olisi toistaiseksi viisain ratkaisu? Ymmärrän toki että hirmu vaikeaa, mutta josko kuitenkin.

Vierailija
8/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä juttuja. Teinitkö liikkeellä?

Vierailija
9/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri, kaukainen ihastus tosiaankin, jos olet kaukaa kaupassa nähnyt ja nyt sitten tuollainen ymmärrettävästi ajatuksia herättävä erikoinen voisiko sanoa että välikohtauskin. Missäköhän näitä erikoisia viittilöiviä flirttailijoita oikein esiintyy, oikeasti kuitenkin jossain etelän gigolorannoilla vaan tai jonkun hetkittäin kenties hieman tylsistyneen tarinoitsijan höpöhöpöjutuissa..

Vierailija
10/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri, kaukainen ihastus tosiaankin, jos olet kaukaa kaupassa nähnyt ja nyt sitten tuollainen ymmärrettävästi ajatuksia herättävä erikoinen voisiko sanoa että välikohtauskin. Missäköhän näitä erikoisia viittilöiviä flirttailijoita oikein esiintyy, oikeasti kuitenkin jossain etelän gigolorannoilla vaan tai jonkun hetkittäin kenties hieman tylsistyneen tarinoitsijan höpöhöpöjutuissa..

mutta kyllä minullekin (etenkin kesäisin) flirttailevat miehet ihan täällä koto-Suomessa on viittilöineet. Teiltä taitaa puuttua jotain viehätys/vetovoimaa, mitä meillä ap:n kanssa on... ;)

Ja ap; onnea, kyllä sä varmasti tämän miehen vielä näet siellä jossain ja sitten menet vain rohkeasti juttusille! :)

Vierailija
11/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus. Menkää demi.fi, siellä teille henkisesti samanikäistä seuraa...