Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, mähän oon kohta kännissä, entä sinä?

Vierailija
30.06.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en juo.

Vierailija
2/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu on pelkkää teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksin kotona, tei itselleni kanarisottoa niin että desi valkoviinipullosta meni risottoon, loput riisin kypsymisaikana kokin suuhun :-) Nyt kun olen syönyt jatkan tequilalla.

Vierailija
4/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksin kotona, tei itselleni kanarisottoa niin että desi valkoviinipullosta meni risottoon, loput riisin kypsymisaikana kokin suuhun :-) Nyt kun olen syönyt jatkan tequilalla.

Pitänee juoda toinen?

Vierailija
5/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKAILTA VAPAANA VAUVAN SYNTYMÄN JÄLKEEN!!! AH I LOVE this!

Vierailija
6/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ EI LÄHETÄNY VIESTIÄ LOPPUUN! ELI KOHTA LEMPPARI TYTYSILI MURUNKAA SUUNNISTETAA KOHTI ONNELAA JA SIELTÄ EHKÄ LÖYTYS MINUN PIKKUMIEHELLE ISÄEHDOKAS JA MULLE MIES! RAASULLAKUN EI OLE SEMMOSTA :( TAI SIIS SEMMOSTA JOKA SITÄ HOITAISI:( YHY.NO ASIAT ON NIINKU ON EI NYYHKISTELLÄ! ONNEKSI PIKKUSELLA ON HUOLEHTIVA ÄITI ELI MINÄ JA IHANAT MUMMO JA PAPPA JA ISO MUMMO JA PAPPA! MUTTA NAUTTIKAAHA ILLASTA NYT LÄHTEE SOKKAIRTI JA OLKAAAHA KUNNOLA!!

Vierailija
7/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä juon aina liikaa. Ei uskalla ottaa. Kertokaa ammattilaiset, miten te pysytte koko illan tasaisessa pienessä sievässä? Ensi viikolla olisi tarkoitus loman kunniaksi ottaa päiväkänni, vinkit tulee heti hyötykäyttöön

Vierailija
8/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai melkeen pullo, eilen join siitä lasillisen.

Vierailija
9/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo autuaasti sammuksissa. Te jotka olette vielä jäljellä, kertokaa oikeasti vinkkejä siihen, miten pysytään koko ilta hyvissä muttei liian hyvissä?

Vierailija
10/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kurja olo muutenkin just nyt, joten en ajatellut lisätä kärsimystä ottamalla alkoholia.

Vierailija
11/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä juon aina liikaa. Ei uskalla ottaa. Kertokaa ammattilaiset, miten te pysytte koko illan tasaisessa pienessä sievässä? Ensi viikolla olisi tarkoitus loman kunniaksi ottaa päiväkänni, vinkit tulee heti hyötykäyttöön

Pääsääntöisesti, ei väkeviä jos haluaa pysyä pienessä sievässä. Mutta kyllä mun joskus varsinkin raflassa iskee kännivaihde päälle ja juonkin pikavauhtia vaikka piti rauhallisesti. Siksi aloitan ravintolaillat niin myöhään etten ehti ihan tolkuttomasti juoda. Kotona yksin kännäily useimmiten onnistuu pysymään kohtuukännitasolla.