Mitä mieltä mun eilisistä treffeistä?
Siis, tämä mies tuli mun elämään firman kesäjuhlista. Hän tuli "kuokkimaan" erään kaverinsa mukana. Juhlien jälkeen ollaan soiteltu, tekstailtu ja sähköpostiakin kulkenut.
Nyt eilen meillä oli ensimmäiset "viralliset" treffit. Hän valitsi ruokapaikaksi meksikolaisen ravintolan. Hän joi olutta melko reippaasti koko illan. Oli enimmäkseen äänessä. Pääpuheenaiheena ex-tyttöystävä ja tämän koira ja oma peliharrastus. Yritin vaihtaa eri aiheisiin ja odotin, että olisi kysynyt minulta jotain - turhaan.
Arvosteli mun vaatetusta ja kysyi mitä merkkiä mun paita ja hame on?! Laukkua katsoi tosi tarkkaan myös, kysyi onko yli vai alle 200 euron veska?! Mulla oli ballerinat jalassa ja siihen kommentoi, että pitää olla hyvät sääret jos noita pitää. Jäin ihmettelemään, että onko nyt sääreni hyvät vaI huonot.
Ilta päättyi siihen, että menimme läheiselle terassille "yömyssylle". Hän otti kaljaa, minä siideriä. Siihen hän kommentoi, että juotko aina noin paljon siideriä, että miten pystyt?! Että makuni on rahvaanomainen!!! Itse joi kaljaa koko illan.
Alkoi todella lipeväksi ennen kotiin lähtöä, että saisko antaa hierontaa... ajattelin sitten että no, tulkoot käymään mun luona hetkeksi - ei sitten tullutkaan, vaan nousi päydästä ja sanoi, että on väsynyt, että lähtee nukkumaan. Nyt ei ole kuulunut mitään. Siis aivan kummallista. MItä tästä pitäis ajatella???
onneks väsähti eikä tullut jatkamaan iltaa. En tapaisi uudelleen.